Maron Terborg

We hebben onze bank op Koningsdag besteld. We werden vriendelijk geholpen door een medewerkster. Ze vroeg ons wat de wensen waren en heeft voor ons een offerte gemaakt. Dezelfde dag hebben we de bank besteld. Het duurde maar liefste 13 weken voordat we de bank konden ophalen maar dat was het wachten waard. We zijn er er super blij mee en genieten er elke dag van.

De showroom is prachtig en je wordt vriendelijk geholpen.

Onze ervaring is het zelf ophalen van de meubels niet echt prettig is. Vooral met een grote bank moet je zelf vervoer regelen. Het bezorgen van de meubels zal een verbeterpunt zijn.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw zeer positieve review!
Leuk om te mogen lezen dat u geniet van uw aankoop en fijn bent geholpen.
Wij hanteren standaard een afhaalformule, het voordeel is dat u de artikelen direct kunt ophalen en u niet hoeft te wachten op een bezorgdienst.
Bezorgen is uiteraard een mogelijkheid, we werken samen met een prettig en servicegericht vervoersbedrijf. Het thuisbezorgen van meubelen brengt extra kosten met zich mee die wij u liever willen besparen.
We nemen uiteraard de mogelijkheden met u door als zelf vervoeren niet wenselijk is.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja