Andre Huinink

In de showroom zaten op de uitgekozen kasten/ tafels allemaal stickers” uit voorraad leverbaar” ,bij het bestellen bleek dat dit toch nog 6 tot 8 weken zou duren.
Na een 7 wk kreeg ik een telefoontje dat ik een gedeelte van de meubels kon ophalen,dit heb ik niet gedaan.
Na ruim 3 maanden kreeg ik een standaard mailtje ( in mijn vak.periode) dat alles binnen was en binnen 14 dagen opgehaald moest worden.Geen woord van excuus of compensatie/tegemoetkoming of iets dergelijks.
U begrijpt dat ik wel een beetje teleurgesteld ben in de gang van zaken binnen jullie organisatie.
Gr.Andre Huinink

De verkoper kan mooi praten

De echte levertijden aangeven

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Groot gedeelte van ons assortiment is uit voorraad leverbaar en direct beschikbaar, het kan voorkomen dat favoriete artikelen sneller zijn uitverkocht dan dat wij van te voren kunnen inschatten. De levertijd is dan afhankelijk van de grote aanvraag van onze koplopers en waar de artikelen vandaan moeten komen. Vervelend dat de zending waar u op heeft moeten wachten langer heeft geduurd dan gewenst. Excuses hiervoor! Bij de binnenmelding van goederen ontvangt u inderdaad een automatisch bericht, fijn dat u uw woord via deze weg heeft gegeven. Het geeft ons de gelegenheid ons telkens te verbeteren.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee