Verkoop ging perfect, maar nadat ik de nieuwe bank van jullie uit de verpakking had gehaald en deze met 6 bussen beschermende stof had ingespooten ( wat ik ook al zeer bijzonder vond) moest ik ook nog alle pootjes zelf monteren. Raar vind ik, mede omdat de onderzijde volledig dicht was gesoannen met zwart doek je kon de sparingen waar de schroeven geplaatst moesten worden niet zien! Advies sparingen vrijmaken voor levering, en inspuiten vooraf door jullie.

ZIE HIER BOVEN

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Het geeft ons de mogelijkheid ons telkens te verbeteren.
Fijn dat u goed bent geholpen bij de aankoop van uw bank.
Klein gedeelte van onze artikelen dient u zelf te monteren, dit gaat vaak om poten en kleine onderdelen. Dit is om schade tijdens het vervoeren te voorkomen. Op de montagetekening die standaard wordt bijgeleverd staat vermeld op welke wijze de poten gemonteerd dienen te worden. De montagegaten van de poten bevinden zich tussen de nietjes, hiervoor moet het onderdoek iets doorgeprikt worden. Vervelend dat er iets hierin is misgegaan en niet duidelijk is geweest.
Het zelf aanbrengen van de vlekkenbehandeling is een bewuste keuze, hierdoor kunnen we de prijzen aantrekkelijk houden. Zodra artikelen vanuit de leverancier behandeld worden, houdt het natuurlijk altijd in dat er extra kosten bijkomen die wij onze klanten willen besparen. Het aanbrengen gaat d.m.v. een spray die makkelijk zelf aan te brengen is en waar u niet zomaar iets verkeerd aan kunt doen.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee