Marieke

We werden professioneel geholpen met het uitkiezen van onze nieuwe bank. Helaas duurde het nog 10 dagen nadat de bank bij Maron binnen was voordat deze bezorgd werd. Is het niet mogelijk om betere (en snellere) afspraken met de bezorgdienst te kunnen maken?

Deskundig advies

Wel jammer dat er van nieuwe stoffen niet meteen ook kleine staaltjes worden gemaakt om als klant mee te nemen. Ik heb na een week of 6 nog eens gebeld voor zo'n staaltje, helaas was mijn stof er nog steeds niet als staal. Graag zou ik deze alsnog graag willen ontvangen om hier accessoires voor bij de bank te kunnen kopen.
En zie boven, de bezorging. Zelf ophalen was geen optie voor ons.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn om te lezen dat u zorgvuldig bent voortgeholpen bij het uitzoeken van uw bank.
Het zelf ophalen van artikelen is altijd bij ons snel en makkelijk in te plannen. Bezorgen neemt te allen tijde extra tijd in beslag. De bezorgdienst maakt aan de hand van de planning een bezorgafspraak binnen een vast termijn.
Wij houden de nieuwe kleurstaaltjes voor u nauwlettend in de gaten, zodra de juiste kleur binnenkomt ontvangt u deze direct per post.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Score voor Pronto Wonen Terborg: 3.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja