Kroes

Oke

Prijs kwaliteit verhouding

Ik snap niet waarom er geen bezorgservice inclusief op de plaats zetten bij de prijs inbegrepen is. Ingewikkeld gedoe om alsnog bezorgd te krijgen.

Telefonische bereikbaarheid: erg irritant dat er opgenomen wordt door Van der Belt en dat er vrij dwingend wordt gevraagd waarvoor je belt alvorens je wordt doorverbonden met Pronto.

Wat ik als negatief heb ervaren is dat er moeilijk werd gedaan toen bleek dat de bank niet in orde was. Door degene die de telefoon opnam. Mevrouw was niet bereid om te overleggen met degene "die er over gaat". Niet bereid om naar het magazijn te lopen (of te bellen, "degene heeft geen telefoon"...….) blablabla. Leek een machtspel. Uiteindelijk wel goed gekomen na aandringen van mij.

De heren van de bezorging helemaal top. Ze kwamen direct terug om het probleem op te lossen. Waren correct en bereidwillig.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Pronto Wonen hanteert prijzen zonder bezorgkosten te hanteren (afhaalprijzen), dit betekent dus dat bij bezorging bezorgkosten van 65 euro in rekening worden gebracht.Ten aanzien van het telefonisch contact: juist om klanten zo snel en goed mogelijk te woord te kunnen staan, wordt de klant bij drukte doorverbonden naar de centrale balie van Interieurwereld van de Belt. Om u zo goed mogelijk door te kunnen verbinden, wordt gevraagd wat uw vraag is. Vervelend dat dit bij u negatief overkwam, dit is uiteraard niet de bedoeling! We nemen uw opmerkingen mee! De complimenten brengen we over naar ons bezorgteam. Team Pronto Wonen Meppel

Score voor Pronto Wonen Meppel-Rogat: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
4 zits bank