Paula

Fijne winkel, onvriendelijk personeel

ruim assortiment,

klantvriendelijkheid, oplossen van probleem, eerlijkheid
Op 7 oktober hebben we verschillende meubels besteld. Nog gedacht zullen we het online bestellen, was namelijk online in voorraad en binnen 10 dagen binnen. Dit ook besproken in de winkel. Aangezien we vinden dat de lokale winkeliers door moeten kunnen, toch besloten om de bestelling in de winkel te doen. Levertijd 6 weken, zeker weten. Meerdere malen gevraagd of ze dit zeker weten aangezien we als het later komt het niet hier gaan bestellen. ( we zijn namelijk later in het jaar niet in gelegenheid om het te ontvangen). Na 3 weken zien we online dat levertijd week 51 wordt. Hierop gebeld met het telefoonnummer wat we hebben gekregen op de factuur. Desbetreffende mijnheer verzekert ons ervan dat het niet klopt wat er staat. Hij zou het dagelijks in de gaten houden en mocht het toch later worden we er gezamenlijk uit zullen komen. Afgelopen week aangezien we nog niets hebben gehoord, 3 dagen geprobeerd om telefonisch contact te krijgen, jammer niet gelukt. Dus dan maar in de auto en naar Naaldwijk gaan. Aldaar komt er een jonge dame naar ons toe en we doen ons verhaal. Doordat desbetreffende dame direct zegt dat levertijd niet vast staat, en in de verdediging gaat. Voelen we ons ergernis oplopen. Dan komt er een andere dame bij en geeft aan we zullen het bespreken met de "eigenaar". En bellen u morgen terug. De volgende dag wordt er teruggebeld. En is het antwoord u kunt niet annuleren en wij weten niet wanneer het komt. Jammer maar helaas. De manier hoe dit verloopt en hoe het contact is verlopen wil ik iedereen waarschuwen voor de vestiging Naaldwijk. Onprofessioneel, zeggen van alles maar komen het niet na, zoeken niet samen met je naar een oplossing. Namelijk een ander filiaal heeft alles op voorraad en had ik het direct mee kunnen nemen. Online direct leverbaar, al met al een hele grote teleurstelling. Wat een vreselijke ervaring. En dan te bedenken dat we ons geld overal hadden uit kunnen geven

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Beste Paula,
Wat vervelend om te lezen dat het allemaal even anders is gelopen dan je in eerste instantie had gehoopt. Wanneer meubelstukken vertraging oplopen in de levering is dat zeker erg vervelend. We begrijpen dit volledig aangezien je natuurlijk niets liever wilt dan zo snel mogelijk je huis inrichten.
Zoals je zelf aangeeft, had je online de voorraad gecontroleerd van enkele producten. Als er op de website staat dat iets op voorraad is dan geld dat alleen voor de filialen die eronder benoemd zijn. Pronto Wonen is een franchiseorganisatie waardoor alle individuele filialen allemaal een eigen voorraad hebben. De klant kan online precies zien waar welke producten op voorraad zijn zodat we eventuele teleurstellingen zoals deze kunnen voorkomen.
Toch heb je uiteindelijk besloten om langs de winkel te komen. Dat waarderen we natuurlijk heel erg en vinden het leuk dat we je hebben mogen helpen met het samenstellen van je interieur.
Helaas zijn wij als Pronto Wonen op het gebied van levering afhankelijk van onze leveranciers. Omdat de gehele branche op dit moment last heeft van grondstoffentekort kan er helaas wat vertraging voorkomen.
We bieden onze oprechte excuses aan als er vanuit ons tijdens het verkoopproces voor jou niet duidelijk genoeg gecommuniceerd is over de actuele levertijden. Klanttevredenheid is voor ons altijd van groot belang en we willen eventuele verwarringen altijd voorkomen.
Omdat we (net als jij) heel graag willen dat je de nieuwe meubels zo snel mogelijk in huis hebt, hebben we bij onze leverancier aangevraagd om jouw order met hoge voorrang te gaan verwerken. Als het goed is ben je op de hoogte gesteld van het feit dat de huidige indicatietijd nu op week 52 staat. Mocht het nu toch voorkomen dat dit iets later wordt, dan bieden we je maar al te graag een cadeaubon aan om het ongemak van het wachten te verzachten en om je te bedanken voor je geduld.
We hopen dat je nu wat meer opheldering hebt gekregen over de werkwijze van onze voorraden. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, neem dan vooral contact met ons op via 0174 630 194 of stuur een mailtje naar info@pronto-naaldwijk.nl
We staan je maar al te graag te woord!
~Team Pronto Wonen Naaldwijk online

Score voor Pronto Wonen Naaldwijk: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
barkast, eettafel, salontafel, dressoir en bergkas...