Familiewinkelbos

Wij raden iedereen aan bij deze winkel te kopen vanwege snelle service en klant vriendelijke mensen super blij zijn wij dank jullie wel mvg familie winkel bos

Snelheid en goede service

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Beste familie Winkel-Bos, heel erg bedankt voor deze mooie review! We hebben dit graag voor u gedaan. Wij wensen u veel plezier met de wandmeubel kast en graag tot ziens!
Met vriendelijke...
Met vriendelijke groet, team Profijt Meubel Hoorn en Pronto Wonen Wervershoof

d dot

We werden goed ontvangen

heel veel keus

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Beste heer/mevrouw Dot, wat fijn dat jullie goed werden ontvangen en dat er ook veel keus was! Bedankt voor deze mooie review! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

H Pennekamp

Mooie winkel

ontspannen contact geen opdringerigheid plus koffie met een paasei

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Beste H Pennekamp, bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat er een ontspannen contact is geweest en dat de koffie met paasei goed in de smaak viel! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team... Beste H Pennekamp, bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat er een ontspannen contact is geweest en dat de koffie met paasei goed in de smaak viel! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Geertruida

Woonwinkel voor compleet interieur

Klantvriendelijk, behulpzaam, veel keus op allerlei gebied van meubels en interieur

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor deze mooie review Geertruida! Wat fijn dat je goed bent geholpen in onze winkel! Graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Mol

We zijn heel fijn geholpen, ze namen echt de tijd voor je.

De tijd die ze voor je namen

Hebben we niet

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Beste heer/mevrouw Mol, Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen! Fijn dat er tijd voor jullie werd genomen. Heel graag tot ziens, en alvast heel veel plezier met het nieuwe bankstel!... Beste heer/mevrouw Mol, Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen! Fijn dat er tijd voor jullie werd genomen. Heel graag tot ziens, en alvast heel veel plezier met het nieuwe bankstel! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

C

Prima winkel, je wordt altijd goed geholpen!

vriendelijkheid!

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Wat leuk om te lezen, dank je wel hiervoor C! Fijn dat je goed werd geholpen. Alvast heel veel plezier met de nieuwe banken en tafels! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

rita smis

Hele fijne winkel

heel goed personeel luisteren goed naar je wensen .werd geholpen door Lonneke ze neemt alle tijd voor je en luistert heel goed , en leegt alles prima uit als je wat wilt weten ,

nee

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Wat leuk om te lezen Rita! Bedankt voor het invullen van de review. Fijn dat er goed werd geluisterd naar je wensen en dat er alle tijd werd genomen. Wij wensen je heel veel plezier met het nieuwe... Wat leuk om te lezen Rita! Bedankt voor het invullen van de review. Fijn dat er goed werd geluisterd naar je wensen en dat er alle tijd werd genomen. Wij wensen je heel veel plezier met het nieuwe bankstel, geniet ervan! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Meine Kuperus

Mooie winkel en we zijn goed geholpen met prima uitleg

Ruime opzet en veel keus

n.v.t

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor deze mooie 5-sterren review Meine. Fijn dat jullie goed zijn geholpen en dat er een prima uitleg is geweest! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen... Bedankt voor deze mooie 5-sterren review Meine. Fijn dat jullie goed zijn geholpen en dat er een prima uitleg is geweest! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

M. Schoen

Priima geholpen zeer klantvriendelijk

Mooi ingerichte showroom.
Geeft inspiratie

Alles prima

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Beste heer/mevrouw Schoen, bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo goed en klantvriendelijk bent geholpen. Leuk dat u de showroom als inspirerend heeft ervaren. Veel plezier met uw nieuwe... Beste heer/mevrouw Schoen, bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo goed en klantvriendelijk bent geholpen. Leuk dat u de showroom als inspirerend heeft ervaren. Veel plezier met uw nieuwe eettafel! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Chris de Jong

Vriendelijk en deskundig

het totaal plaatje.

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor je review Chris! Leuk om te lezen dat je onze winkel aanbeveelt en dat het totaal plaatje klopt! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof