2018 beoordelingen

Jennifer Paulus

In het begin waren we erg enthousiast over pronto Heerlen. Het was fijn om in de Corona tijd toch te kunnen proefzitten en de verschillende stoffen te bekijken.
We waren dan ook erg blij met onze keuzes en onze bestelling.
De bank zou geleverd worden in week 20. In week 17 heb ik gebeld of de bank nog steeds geleverd zou worden in week 20. Wij kregen het leuke nieuws dat de bank in week 18 zou komen. We hebben onze oude bank verkocht en keken uit naar de komst na onze nieuwe bank.
Helaas kwam onze bank niet in week 18, week 19, week 20 of week 21. Steeds moesten wij bellen waar onze bank bleef om vervolgens niet terug gebeld te worden met nieuwe informatie. Zelfs met een notitie om op de hoogte te worden gehouden, gebeurden dat niet.
Uiteindelijk in week 22 kregen wij een e-mail(wederom werd er niet gebeld zoals verzocht) dat onze bank was gearriveerd.
Nadat de bank eindelijk bij ons thuis was dachten wij dat de hoek verkeerd geleverd was. Blijkbaar is het 2persoonszitgedeelte groter dan het 3 persoonszitgedeelte. Dit had best erbij vermeld mogen worden.

Al met al zullen wij niet meer terug keren als klant.

Het mee denken in de Corona tijd.

Communicatie. De klant zou niet iedere week zelf moeten bellen voor een update over een vertraagde bank.

Score voor Pronto Wonen Heerlen: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee