2018 beoordelingen

2018 Reviews

Jennifer

Ik ben snel geholpen

Snel geholpen. Deskundigheid medewerker en mogelijkheden waren goed

Beste Jennifer,
Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Verder wensen wij u alvast veel plezier met het nieuwe tv-meubel!
Met...
Beste Jennifer,

Hein Van Zwam

Geweldig advies en uitleg van verkoopster

Hulpvaardigheid

Niet volgens mij.

Beste Hein,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Verder wensen wij veel plezier met de nieuwe banken!
Met vriendelijke groet,...
Beste Hein,

vd Coevering

Zeer goed

Grote keuze in (klein) meubelen

Maaki verkorte routes in de winkel

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Segers

Online kan je niet betalen met Belgische bankkaart

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service te verbeteren. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe tafel!
Met vriendelijke groet,...

Bianca Wilms

Zeer positief

Zeer klantvriendelijk

Beste Bianca,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe hoekbank!
Pronto Wonen...
Beste Bianca,

Leon Schrijen

Tot 2x toe verkeerd voorgelicht met mogelijkheden zitplaatsen bank. Gelukkig was fabrikant scherp om in te grijpen. Bank viel daardoor duurder uit maar geen tegemoetkoming van Pronto voor ongemak

Harry Goessens

Ontvangen door zeer behulpzaam personeel. En nog deskundig ook.

Beste Harry,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast heel veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet,
Pronto...
Beste Harry,

Bernadet Koeleman

Mooie winkel, goed geetaleerd

Jammer dat Pronto klanten geen cadeau geeft bij grote aankopen. Ik heb alleen een bankstel gekocht, maar blijkt dat anderen bij grote aankopen ook geen cadeautje krijgen, omdat de prijzen laag... Jammer dat Pronto klanten geen cadeau geeft bij grote aankopen. Ik heb alleen een bankstel gekocht, maar blijkt dat anderen bij grote aankopen ook geen cadeautje krijgen, omdat de prijzen laag zijn? Het doet veel meer en trekt veel meer mensen, als je ze een kleinigheid geeft, voelt gewoon beter!!

Beste Bernadet,
Beste Bernadet,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Momenteel hebben wij tijdelijk geen give away meer. Dit heeft dus niet te maken met dat u alleen bank heeft gekocht, dan had u normaal gezien uiteraard ook een cadeautje gekregen! Momenteel zijn wij hiermee bezig. Verder hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen en wensen wij u veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Muller

Leuke winkel

Goed geholpen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel!

Tamara

Klantvriendelijk, goede hulp en veel keuze

Beste Tamara,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!...
Beste Tamara,