Heel jammer dat wij pas na het besluit de meubels te kopen hoorden dat wij zelf het vervoer / transport moesten verzorgen ... dus extra tijd - extra km kosten- extra verzekering- en nog eens extra kosten omdat wij net buiten het afstandsgebied wonen.
Ondanks dat jullie een eigen bus aanbieden vinden wij dit geen goede service.
Wij zullen dan ook geen meubels meer bij jullie kopen en vanwege bovengenoemde ook niet aanbevelen bij anderen.
Jullie vergeten een hele grote groep potentiële klanten.... ouderen bv voor wie het ondoenlijk is dit te realiseren.
Zij zijn afhankelijk van derden om alles geregeld te krijgen.
Echt een - punt in service!

Mooie meubels

Zie boven. Transport

Reactie Pronto Wonen Eindhoven:

beste,
Wij betreuren het om te vernemen dat u bij het plaatsen van uw order niet vooraf geïnformeerd bent dat Pronto Wonen een afhaal/meeneem formule is .
Het gebruik van een van onze leenbussen of aanhangers behoort tot de mogelijkheden om uw aangekocht spullen naar huis te vervoeren. ( 7 dagen per week, op afspraak)
De eerste 60 km zijn dan ook voor onze kosten, daarboven betaald u een kleine brandstofkosten vergoeding per km.
Mocht u hiervan geen gebruik willen maken, is het mogelijk om tegen vergoeding de spullen te laten bezorgen. Er zijn diverse bezorgpakketten mogelijk.
mocht u hierover nog vragen hebben vernemen wij dit graag.
Pronto Wonen Eindhoven

Score voor Pronto Wonen Eindhoven: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee