Pronto wonen den Bosch

Zeer vriendelijk en deskundig personeel, er wordt de tijd voor je genomen en goed naar je wensen geluisterd en meegedacht, complimenten! Verzorgd uiterlijk van de winkel.
Bij aankopen van meubels is bezorging niet inbegrepen. Ik vindt dat dat zeker op grotere bedragen bij bv Bank niet kunnen. Er is ook geen enkele ruimte voor onderhandeling mbt prijs/service, dat vind ik erg jammer.

Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat bij het kopen van een bank, zeker voor een met aankoopbedrag van boven de 2000 euro, dat deze niet voor dat bedrag ook wordt bezorgd. Ook was er absoluut geen onderhandeling mogelijk mbt prijs of diensten(bv bezorging). Wanneer ik voor de betaalde bezorgdienst zou kiezen zou het daarmee ook nóg langer duren voor de bank werd bezorgd. Ik vind dat voor dit bedrag op zijn minst de service van het bezorgen van de bank inbegrepen had moeten zijn. Dit vond ik erg jammer.

Score voor Pronto Wonen Den Bosch: 3.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Grote hoekbank met Brede Longchair.