Aydin

Goed kwaliteit en mooi producten

Beste Aydin,
hartelijk dank voor je review.
Wij wensen je veel plezier van je nieuwe salontafel.
Team Pronto...
Beste Aydin,
hartelijk dank voor je review.
Wij wensen je veel plezier van je nieuwe salontafel.

Kim Van os

Goed geholpen

netjes geholpen

Beste Kim,
hartelijk dank voor je review.
Wij wensen je veel plezier van je nieuwe pluimen!
Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen Emmen

Rika

Duidelijk ,vriendelijk goed geholpen

Ruim, veel keuze

Niet

Reactie Pronto Wonen Emmen:

Dankjewel voor je review.
Tot een volgende keer.

L Poort

Overzichtelijk en netjes en vriendelijk personeel

Ga zo door

Beste familie Poort,
Hartelijk dank voor de review. Wij wensen jullie veel plezier van de salontafel en de wandlamp!
Met vriendelijke groet,...
Beste familie Poort,

Jeanet

Mooie, warme en gezellige uitstraling

Vriendelijkheid van personeel, assortiment en sfeer in de winkel

Jammer dat mijn stoelen niet op voorraad in het magazijn stonden...hiervoor moest ik zelf naar een andere locatie rijden. Leek wel de gewoonste zaak van de wereld. Bij thuiskomst bleek op 1 van de... Jammer dat mijn stoelen niet op voorraad in het magazijn stonden...hiervoor moest ik zelf naar een andere locatie rijden. Leek wel de gewoonste zaak van de wereld. Bij thuiskomst bleek op 1 van de stoelen een vervelende vouw te zitten. Dus ik weer terug...winkelpersoneel wrijft er een paar keer over en geeft aan dat deze vouw wel verdwijnt...we gaan het meemaken.

Beste Jeanet,
Beste Jeanet,
Bedankt voor je feedback. Daar wij zoveel mogelijk uit voorraad willen leveren, hebben wij een groter magazijn aangekocht. Dit was helaas niet mogelijk op de huidige locatie, wel op 10 minuutjes afstand. De vouw is zeer waarschijnlijk ontstaan in de verpakking en was na een aantal keer wrijven al nagenoeg verdwenen. Zoals al direct is meegedeeld in de winkel heeft u hier volledige garantie op mocht de vouw niet geheel verdwijnen of terugkomen.
Wij wensen u veel plezier van de eetkamerstoelen.
Team Pronto

Ingrid

Winkel met altijd weer nieuwe woonaccessoires. Meubels zijn mooi en goede prijs kwaliteit verhouding.

Netjes en winkel is zo gestyled dat je leuke ideeën op doet.

Beste Ingrid,
Hartelijk dank voor je mooie review! veel plezier van je nieuwe woonaccessoires!

Janet veld

Geweldige winkel met prachtige sfeervolle meubelen. Al onze meubelen komen bij pronto vandaan. Ook de assesoires passen goed bij de meubels en zijn mooi op kleur en stijl gesorteerd.

Goede service en hele snelle bezorging van onze kast, super geregeld zo.

Beste Janet,
hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat het met de bezorging zo snel ingepland kon worden! wij wensen je alvast veel plezier van de kast en de accessoires!
Met...
Beste Janet,

capelle

Wij zijn goed en vakkundig geholpen.

Heel veel keuze en mogelijkheden

beste Joke,
Vriendelijk bedankt voor jullie review.
Fijn om te horen dat jullie goed geholpen zijn. Wij wensen jullie alvast veel plezier van de nieuwe bank.
Graag tot ziens bij ons in...
beste Joke,
Vriendelijk bedankt voor jullie review.

A.S. van Santen

Bij binnenkomst werden we vrij snel benaderd.

uitgebreid assortiment

Beste Abel,
Hartelijk dank voor je review. Wij wensen je alvast veel plezier van jullie nieuwe banken.
Team Pronto...
Beste Abel,

Wim Weening

6 stoelen gekocht in maart 2023 die bleken door te zakken.Na een mailtje met foto’s kreeg ik gelijk antwoord omruilen of andere stoelen .
Hebben gekozen voor andere stoelen.
Goede service...
Hebben gekozen voor andere stoelen.
Goede service zou er zo weer wat kopen.

Goede service

Beste Wim,
Hartelijk dank voor je review.
Wij hopen dat je nog veel plezier heeft van de stoelen.