h van dijk

Goed en vriendelijk personeel

G van der Hoeven

Prima.

Carine van Grotel

Leuke winkel maar niet handig door de indeling

Beste Carine,
Beste Carine,
Bedankt voor uw beoordeling! Het klopt inderdaad dat wanneer u gebruikt maakt van de lift de richting van de winkelroute anders is. Excuses voor het ongemak! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe bartafel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Visser

Altijd goed....

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor de review heer/mevrouw Visser! Fijn dat u altijd tevreden bent, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, team Pront Wonen Wervershoof

Linda

Prettige winkel, fijne sfeer, goede kwaliteit

Reactie Pronto Wonen:

Enorm bedank voor de 5-sterren review Linda!
Carlijn
Pronto Wonen Zwolle

Bk

Vriendelijk personeel

M V

Geweldig geholpen door de gezellige verkoopster Sylvia!

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor de review en je leuke compliment voor Sylvia!
~ Team Pronto Wonen Naaldwijk online

Hetty Roosendaal

Ervaring is goed, prima geholpen en vriendelijke, behulpzame verkoopster

Reactie Pronto Wonen:

Wat leuk om te lezen Hetty! Dank je wel voor het invullen van de review. Fijn dat de ervaring goed was en dat je behulpzaam bent geholpen. Alvast veel plezier met de fauteuil! Graag tot ziens! Met... Wat leuk om te lezen Hetty! Dank je wel voor het invullen van de review. Fijn dat de ervaring goed was en dat je behulpzaam bent geholpen. Alvast veel plezier met de fauteuil! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Kim

Erg goed geholpen door Leonie, heel blij met onze nieuwe meubels ❤️

Eric en Marian =aan den Heuvel

In het filiaal in Soest werden wij geholpen door Sam. Wij hebben een gezellig en deskundig gesprek gehad aan de ronde teak tafel die wij vervolgens ook besteld hebben. Was prettig gesprek waarbij de... In het filiaal in Soest werden wij geholpen door Sam. Wij hebben een gezellig en deskundig gesprek gehad aan de ronde teak tafel die wij vervolgens ook besteld hebben. Was prettig gesprek waarbij de ervaring van Sam in de meubelbranche goed bleek en waarbij we nuttige tips mee kregen over onze beslissing.

Gezellige winkel met ruim assortiment en die sfeer ademt.

Kan niet-Nederlandse.