Hele slechte ervaring met dit bedrijf! In de winkel aardig, maar per mail en telefonisch erg klachtonvriendelijk en heel onprofessioneel. Allereerst kregen we na onze bestelling een contract in ons handen geduwd, en na ondertekeningvan het contract pas de voorwaarden die gelden oa annuleringskosten. Dit is pure dwaling en afpersing! Mensen worden niet geinformeerd.

Daarnaast hebben wij via de mail onze bestelling geannulleerd, waarna wij vervolgens een mail kregen met ongepaste vragen. Deze heb ik gekopieerd van onze mailcorrespondentie met Pronto Wonen Apeldoorn:

1. U geeft aan dat u via een andere website een kleurstaal heeft ontvangen.
Hoe weet u zo zeker dat uw kleurstaal wel juist is ?
2. De kleur antraciet is een heel gemakkelijke kleur om te combineren, waarom is dit bij u zo lastig ?
3. Wij kunnen uw tafel in veel verschillende kleuren bestellen, mogelijk kunt u een andere kleur uitzoeken ?
4. In de winkel had men opgevangen dat u elders een tafel had besteld, is dat juist ?

Dat dit soort vragen worden gesteld is belachelijk! Wij zijn per mail onprofessioneel te woord gestaan en heel onklantvriendelijk behandeld. Voor ons nooit meer Pronto Wonen, Pronto Wonen Apeldoorn heeft het verpest. Erg jammer!

Helaas gaat onze klacht richting de klachtencommissie, omdat wij ons erg onheus bejegend hebben gevoeld!

Score voor Pronto Wonen Apeldoorn: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee