Paul

Service en assortiment

School

Vriendelijk prettig

Beste mevrouw School,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren!...
Beste mevrouw School,
Pronto Wonen Sittard-Geleen

Marcel Rullenraad

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel, assortiment is groot en van de tijd. Prachtige winkel in het Retailpark Roermond

Jody

Den bosch

Beste Jody,
Beste Jody,
Vervelend om te horen dat het dressoir beschadigd is! De meubels liggen altijd al verpakt en geladen in de bus klaar. Als wij deze eerst moeten uitpakken is de kans op beschadiging nog veel groter. Uiteraard willen wij dit voor u oplossen. U kunt hiervoor het beste een service aanvraag indienen via -> https://www.prontowonen.nl/serviceaanvraag. Onze excuses voor het ongemak!
Pronto Wonen Den Bosch

J. Wolthof

Vriendelijk en deskundig personeel. geen moeite teveel om ons te helpen

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat onze collega's je vriendelijk en deskundig hebben geholpen. Veel plezier gewenst van je nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Pronto Wonen Huissen

Mol

We zijn heel fijn geholpen, ze namen echt de tijd voor je.

Reactie Pronto Wonen:

Beste heer/mevrouw Mol, Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen! Fijn dat er tijd voor jullie werd genomen. Heel graag tot ziens, en alvast heel veel plezier met het nieuwe bankstel!... Beste heer/mevrouw Mol, Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen! Fijn dat er tijd voor jullie werd genomen. Heel graag tot ziens, en alvast heel veel plezier met het nieuwe bankstel! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Monique Gaffert

Hele fijne winkel met grandioze uitstraling , uitstekend geholpen door Anke.

Van de velde

Zeer goed

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...
Beste klant,
Pronto Wonen Breda

C

Prima winkel, je wordt altijd goed geholpen!

Reactie Pronto Wonen:

Wat leuk om te lezen, dank je wel hiervoor C! Fijn dat je goed werd geholpen. Alvast heel veel plezier met de nieuwe banken en tafels! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof