Lizzy Dijkstra

Op zich een mooie fijne winkel met vriendelijk personeel. Zijn een aantal keer terug geweest om een weloverwogen keus te maken. Achteraf totaal niet tevreden over de service nu we een klacht hebben over onze bank. Nu ineens krijgen we twee A4 tjes toe gemaild waarin de eigenschappen van het materiaal worden omschreven. Deze hebben we zeker niet bij de aankoop gekregen, daar ik alles nog steeds in jullie aankoop map heb bewaard en dit ons zeker ook niet is verteld door de, ik kan niets anders zeggen vriendelijke en mee denkende verkoopster. Wel is er verteld dat er na enige tijd enige plooien zouden ontstaan maar niet dat we een bank geleverd zouden (kunnen) krijgen met aan één gedeelte gerimpelde naden!! Nadat we de klacht hebben ingediend duurde het enige tijd voordat twee personen de klacht kwamen bekijken, maar er geen antwoord op konden geven , wel zeiden ze dat we weinig tot geen kans maakten dat dit een gegronde klacht was. We zouden worden terug gebeld. Na twee weken nog een antwoord, dus maar zelf teug gebeld. Met als antwoord dat de klacht niet gegrond is en dat we de twee A4tje bij aankoop mee zouden hebben gekregen waarin deze eigenschappen zouden beschreven zijn. Niet dus!! Nu dus wel de A4tjes gemaild gekregen met afbeelding hoe de bank er uit zou kunnen komen zien en wat allemaal “normale eigenschappen” kunnen zijn. Ik begrijp nu ook waarom deze A4tjes niet bij de aankoop mee gegeven worden want dan zou je meteen van de aankoop afzien. Ik denk dat dit een hele makkelijke manier is om alle klachten als normale “eigenschap” te omschreven. Tot nu toe dus niet tevreden over de klachten afhandeling ! Ik hoop en verwacht, na het invullen van deze feedback, een reactie van jullie kant.

Mooie winkel met vriendelijk personeel.

Zie hier boven

Score voor Pronto Wonen Alkmaar: 1.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee