Anouk

4x wat bij Profijt Meubel gehaald en 3x hiervan was het fout en konden we er achteraan

1e keer nieuw dressoir en kast besteld gehaald bij profijt meubel Emmen, misten de schanieren van de het dressoir en ipv dat we bijv van een showmodel of dergelijke schanieren kregen moest dat allemaal eerst opnieuw besteld worden dus 3 week in ons nieuwe huis zonder deuren voor het dressoir. Ook van het dressoir een handvat beschadigd en ook hierop dus 3 weken gewacht.

2e keer, we hebben een nieuwe bank besteld waarnaar onze mening de hoek zitting vulling niet klopt. Bel je met profijt Emmen met de klacht, is het eerst van ja die kussen is anders gespannen dus dat klopt terwijl je duidelijk aangeeft dat er in de zitting en rug kussens te veel verschil zit voor alleen maar een ander manier van spannen. Vervolgens zelf na een week maar weer gebeld van hoe en wat en zo moet je er zelf achter komen dat er een bedrijf contact met je op gaat nemen want dit was niet door gecomuniceerd naar ons.

3e keer bestel je een nieuwe salon tafel, is het blad beschadigd. Ook hier achteraan gebeld en deze klacht is in behandeling en komt er waarschijnlijk een nieuw tafelblad, buiten dat om hebben we dus weer ergens achter aan moeten bellen voor een beschadiging. Ook in het handvat van de lade van de tafel zat geen schroefdraad om hem te bevestigen maar dit hebben we zelf maar opgelost omdat deze met een na levering kwamen ( lade en rails etc dit lag wel aan postnl) maar we hadden geen behoefte aan nog eens te bellen.

We hebben nu na 3x er wel een soort van geleerd en gaan in vervolgs wel 2x nadenken om te bestellen/kopen bij profijt.
Het Ligt ook erg aan wie je aan de telefoon hebt en wie je klacht op neemt, 1 dame uit Emmen heb ik aan de lijn gekregen ze ging kijken naar wat er geregeld was en binnen een kwartier terug gebeld met dus de mededeling van de bank en de andere partij.

De stoelen die we besteld hadden waren goed, maar verder de rest niet.

Door comuniceren dat de klant weet wat er gebeurd. Bij een gekocht product als wat mist een betere of snellere oplossing zodat je niet 3 week zonder kast zit. betere kwaliteitscontrole of dergelijke dat mindervaak beschadigde producten binnen komen.

Score voor Profijt Meubel: 1.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee