Klantvriendelijk bedrijf met goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Klantvriendelijk.

Het is een minpunt dat het afleveren van de meubels via een transportbedrijf wordt geregeld. De communicatie liep niet heel goed.
Minpunt aan de geleverde meubels was dat we de pootjes zelf onder de stoelen moesten zetten. Dat kostte uiteindelijk meer tijd dan verwacht aangezien de gaatjes in de stoel ook niet voorgeboord waren.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Prettig om te lezen dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding en onze klantvriendelijkheid.
Wij hanteren een meeneemformule. Onze prijzen zijn gebaseerd op zelf meenemen en monteren. U kunt van ons gratis een aanhanger lenen of onze bestelbus huren tegen een kleine vergoeding. Bezorgen is een extra mogelijkheid, dit besteden wij uit. Spijtig dat u geen goede ervaring hebt met de communicatie bij het bezorgen. Wij gaan intern bespreken hoe we deze communicatie kunnen verbeteren.
Zelf monteren draagt bij aan onze goede prijs-kwaliteitverhouding. Het is echter niet de bedoeling dat u voor verrassingen komt te staan. Wij streven ernaar om u tijdens de aankoop van de nodige informatie te voorzien.
Wij wensen u veel plezier van uw meubels en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Zutphen

Score voor Profijt Meubel Zutphen: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bankstel en 2 stoelen