Lijkt prima en goed bedrijf maar dat is het niet! We Hadden mooie hoekbank en eetkamer stoelen uitgezocht.
We Moesten na paar weken weer terug omdat men de kleur niet had opgeslagen in de computer. Niet fijn. We kregen nog geen kopje koffie aangeboden Toen we 2 e keer kwamen. Bij levering warden alle element een van de hoekbank per stuk verpakt met Veel lagen karton vol nietjes en plastic. De bezorgers zetten de meubels neer en vertrokken weer. Er was niet gemeld of beschreven dat we de bank zelf in elkaar moesten zetten. Waardeloos. Het was aan de onderzijde niet duidelijk waar de poten moesten komen. Samen 1 1/2 uur bezig geweest om al het verpakkingsmateriaal eraf te krijgen en in de tuin gekiept. Waardeloos.. Onderzijde eetkamer stoelen zag er niet uit allemaal nietjes door de plaatsingsgaten heen. Verkeerd schema gekregen voor poten Hoekbank. Toen Ik erover belde was men heel klinisch. Er zou bij 1 e 1 gesprek gezegd moeten zijn dat het doe het zelven is. Is niet gebeurd. Ook niet teruggevonden op factuur of in voorwaarden. Ouders mensen of niet handige mensen raad Ik Profijtmeubel zeker af! Mooie meubels met goed zitcomfort maar wij komen er nooit meer!

Ruime keuze

Slechte informatievoorziening w.b. Levering / plaatsing. Bezorgkosten zijn erg hoog. Slechte after king onderkant eetkamerstielen en bank die we kochten,

Score voor Profijt Meubel Veenendaal: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Hoekbank en eetkamerstoelen