Krijnen

De ervaring in de winkel was goed. Leuke medewerkers en hielpen mij goed met de dingen die ik nodig had. Totdat het tijd was dat mijn bestelling binnen zou zijn ... Ik zou gebeld worden, dit is niet gebeurd en op een gegeven moment heb ik zelf maar gebeld.. toen werd mij verteld dat ze het niet wisten en dat ze me de dag erop een mail zouden sturen. Wat bleek, het was allemaal al binnen (en wie weet hoe lang het er al stond). Bij het ophalen werden we vriendelijk geholpen door een jongen in het magazijn, hij hielp ons netjes met de spullen inladen. We vroegen hebben ze alles? Ja zegt hij. Dus wij naar huis en de spullen in elkaar zetten. Totdat we tot de ontdekking kwamen dat het tabelblad mistte. Dus heb ik gebeld. We mochten het komen halen. Nou lekker dan, jullie fout en wij mogen WEER op en neer komen. Ze konden het brengen maar dan wel na het weekend. Dus wij alsnog zelf terug. Maar niet dat daar dan in eerste instantie al iets tegenover zou staan. Na een discussie bij de kassa kregen we welgeteld €8,- aan reiskosten terug, ondanks de overlast van alles bij elkaar. Dus wat voor mij een goede ervaring bij profijt was, is geëindigd in een fiasco dat niet netjes is opgelost naar mijn mening.

Het personeel in de winkel bij de aankoop was gezellig en erg vriendelijk

Zie eerste verhaal. Lijkt me netjes om dit op een goede manier met de klant op te lossen en er iets tegenover te zetten

Score voor Profijt Meubel Uden: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Meerdere dingen