M

Heel erg tevreden. Ik was opzoek naar een bank en ben van begin tot eind ontzettend goed geholpen. Vriendelijke verkoopster die rustig de tijd neemt.

Beste Marit,
Dank voor het achterlaten van deze positieve review.
Beste Marit,
Dank voor het achterlaten van deze positieve review.
Wij nemen altijd graag de tijd voor onze klanten om je op deze manier goed te kunnen helpen, fijn dat dit als positief wordt ervaren.
Wij wensen je dan ook alvast veel geluk op je eigen plekje en veel plezier van je prachtige nieuwe bank straks!

Harry Maas

Goede ervaring met dit bedrijf. Mooie winkel met veel uitstraling, mooie opstelling van de produkten.

De deskundigheid van de verkoopster. Zij denkt mee met de klant over de juiste beslissing over de keuze-aankoop. Ze is vriendelijk in de omgang en legt na aankoop alles nog eens heel duidelijk uit,... De deskundigheid van de verkoopster. Zij denkt mee met de klant over de juiste beslissing over de keuze-aankoop. Ze is vriendelijk in de omgang en legt na aankoop alles nog eens heel duidelijk uit, voordat de handtekening wordt gezet. Kortom: Een heel positieve ervaring. En de aangeboden koffie was ook lekker. Hopelijk is de aflevering van het gekochte produkt t.z.t. ook naar wens.

Beste Harry,
Dank voor het vertrouwen en de fijne en positieve review.
Wij wensen je alvast heel veel plezier met de aangekochte stoelen.
Team Profijt Meubel...
Beste Harry,
Dank voor het vertrouwen en de fijne en positieve review.
Wij wensen je alvast heel veel plezier met de aangekochte stoelen.

Saskia vd Dungen-Verhagen

Geholpen door Marieke, erg professioneel en kundig!

Meedenken over verschillende opties in stoffen, kleur en materiaal.

Beste Saskia,
Dank voor je mooie beoordeling!
Wij wensen jullie dan ook enorm veel plezier met jullie meubels.

Fam. Vd weerdt

Zeer prettig

Nemen de tijd om je te voorzien van advies.

Beste Familie vd Weerdt,
Bedankt voor de review, fijn om te horen dat jullie het bezoek aan onze winkel als zeer prettig hebben ervaren.
Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel plezier...
Beste Familie vd Weerdt,
Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel plezier met jullie aankoop!

Van Bakel

Goed geholpen om de juiste keuze te maken

Veel keuze en goed geholpen om de juiste keuze te maken , erg blij mee

Diana van den Oever

Zeer goed geslaagd en vriendelijk personeel

klant vriendelijk

ga zo door

Kees Kivits

Super vriendelijke dame

Goed en deskundig advies

Susan loeffen

Ik heb een keukenbank gekocht. Na 2 jaar en 4 maanden knapte er wat (gewoon bij het tegen de rugleuning gaan zitten). Omdat de garantie maar 2 jaar is moeten wij betalen om het te repareren. Ze... Ik heb een keukenbank gekocht. Na 2 jaar en 4 maanden knapte er wat (gewoon bij het tegen de rugleuning gaan zitten). Omdat de garantie maar 2 jaar is moeten wij betalen om het te repareren. Ze zeggen wel de helft te willen delen dus 97,50. Vind ik nog teveel. Want er is of wat niet goed gelast geweest of heeele slechte kwaliteit van de bank. Jammer en zeker een gemiste kans van Profijt meubel. want daardoor zou ik niet nog eens wat bij profijt meubel kopen, terwijl als het kosteloos opgelost zou zijn dat wel het geval zou zijn.
GEEN AANRADER dus!

Klanten tevreden houden is belangrijker dan precies op strepen staan 3/4 maanden nadat de garantie is verstreken.

Beste mevrouw Loeffen,
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Wij hanteren 2 jaar garantie volgens de CBW voorwaarden.
Een eetbank en andere meubels zijn natuurlijk...
Beste mevrouw Loeffen,
Een eetbank en andere meubels zijn natuurlijk gebruiksartikelen en aan slijtage onderhevig.
Gezien uw aankoop (eetbank à €299,-) bij de klachtmelding 2 jaar en 4 maanden oud was, viel dit helaas buiten de garantieperiode.
Echter hechten wij veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Wij hebben hierin dus bekeken wat wij nog voor u konden betekenen. De reparatiekosten zouden €195,- bedragen, en om u hierin tegemoet te komen hebben wij voorgesteld de kosten te delen.
Wij hebben u hiermee proberen tegemoet te komen, ondanks de verlopen garantie. Jammer dat u daar geen gebruik van wil maken.
Naar aanleiding van uw review en mail hebben wij nog telefonisch contact gehad. Hierbij hebben wij voorgesteld om u hierin verder tegemoet te komen en een eigen bijdrage van €50,- te vragen voor de reparatie. U gaf aan dat het niet meer nodig was, gezien een familielid dit ook kon repareren. Jammer dat wij dit samen met u niet verder hebben kunnen oplossen.

Alie vd bogaart

Super winkel,goed advies echt een aanrader klacht word meteen opgelost

Goed advies en goede sevice

Zou het niet weten

Karin

Ik werd tot 2 x netjes te woord gestaan met vragen over een hoekbank. De dames waren deskundig en vriendelijk. Ook had de bank een nette prijs bij een goede kwaliteit.

Levering was...

Levering was keurig, 2 nette heren en erg vriendelijk. De bank werd keurig in elkaar gezet en ik kreeg nog extra uitleg over het impregneren van de bank. De bon werd nog toegelicht. Dik tevreden👌

Nette uitstraling van de winkel en keurig en vriendelijk personeel. Kwaliteit meubels en prima uitleg zonder te pushen tot aankoop.
Ook werd er niet om een aanbetaling gevraagd.

Eigenlijk alleen maar tevreden. Levertijd was zelfs eerder.