Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Akkermans

Wij baalde er enorm van toen wij er thuis achterkwamen dat de aangekochte kast, defect was. Dit moesten wij melden via internet en kregen de mogelijkheid tot omruilen of korting. Wij kozen voor omruilen. Echter moesten wij hier zelf voor zorgen. De kast was loodzwaar en was een flinke klus om dit met z'n 2e te vervoeren, op een zeer zeldzame vrij dag. Dit was nog lastig plannen. Wel mochten we de bus lenen, maar er was geen enkele mogelijkheid dat Profijt de kast kwam ophalen en een nieuwe leveren. We kregen te horen "dit is onze formule". Ik kreeg totaal geen zwoegen, alsof ik ervoor heb gekozen om een kapotte kast in huis te halen. Kreeg het gevoel alsof het mijn probleem was om op te lossen.

Mooie producten, vriendelijke dame die ons adviseerde omtrent de aankoop.

Of je controleert de producten die je verkoopt aan de klant, of je draagt zelf de verantwoordelijkheid tot het ophalen/omruilen van defecte producten. Leg dit probleem niet bij de klant neer.

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Goedendag,
Bedankt voor het invullen van de review.
Wat vervelend om te lezen dat u een kast heeft ontvangen die niet in orde was.
Gelukkig is dit wel heel snel opgelost.
Profijt Meubel is een afhaalformule en heeft geen bezorgers in dienst.
Bij eventuele servicemeldingen dient de klant deze dan zelf om te ruilen.
Hiervoor stellen wij inderdaad een gratis bus ter beschikking.
De meubelen komen helemaal ingepakt aan in ons magazijn.
Deze pakken wij niet uit om beschadiging te voorkomen.
Zodra meubels of zitmeubels in ons magazijn uitgepakt worden is de kans erg groot dat dit vies of beschadigd raakt.
Ondanks deze teleurstelling hoop ik dat u veel plezier heeft van uw meubel.
Profijt Meubel Naaldwijk

Score voor Profijt Meubel Naaldwijk: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee