C. Hoek

Profijt Hoorn

Vriendelijkheid verkoopsters

Wij kochten voor onze zwager heel veel meubels bij de vestiging Hoorn. We werden uitstekend geholpen door een dame die ook aan styling doet, echt heel prettig. Op het moment van de bestelling waren de tafeltjes die onze zwager bestelde in ruime voorraad aanwezig. Echter, toen we de meubels konden ophalen, bleken die tafeltjes niet op voorraad te zijn. Na veel gezeur en gepraat, (onze zwager is 87 jaar, dus al heel oud) kwam er dan een gebruikte, teruggebrachte set, waar een deuk in de poot zat, tevoorschijn.
We kregen korting, volgens mij € 30.00. Allemaal leuk en aardig, maar als iemand een compleet nieuw meublement koopt (kasten, bijzettafels, eethoek, bank, relaxstoel en tv-meubel), dan is het wel prettig als alles wordt verzameld zodat het bij het afhalen kan worden geleverd. We hadden extra lang gewacht met het ophalen, dit ivm Corona-toestanden, maar dit was jammer.
Een dame (niet de dame die ons heeft geholpen), zei: nou, dan zet uw zwager toch gewoon de bijzettafel zo lang even neer?
Nee, dat ging niet, daar moet zijn lamp op staan, anders kan hij niet lezen.
Sorry voor dit lange epistel, maar we zijn tevreden, alleen dit incidentje was niet leuk. Paste niet bij het sfeertje wat we maanden ervoor hadden ervaren.

Cora Hoek

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Beste mevrouw Hoek,
Bedankt voor uw feedback, jammer dat u het zo heeft ervaren.
Helaas waren de tafels die meneer had gekocht op het moment van aanschaf niet meer op voorraad doordat ze enorm hard zijn gegaan. Ze zouden dus uit een nieuwe bestelling moeten komen. En dit liet op zich wachten door Corona.
Gelukkig hebben we uiteindelijk een oplossing gevonden.
Profijt Meubel Hoorn

Score voor Profijt Meubel Hoorn: 5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja