Marloes Keesman

Ruime keus vriendelijk personeel

Ga zo door, veel keus vriendelijk personeel

Tips voor het bedrijf wat het bankstel aflevert: bij het maken van de afspraak voor het afleveren van de bank moeten zij duidelijk vragen tot waar het bankstel gebracht moet worden voor de deur of binnen. In de winkel zijn wij goed geïnformeerd over de afleverkosten tot de deur zou 50 euro zijn. Er is contact opgenomen met het bedrijf wat onze mooie bankstel zou leveren, er was eigenlijk helemaal geen keus in een dag zij konden alleen op de dinsdag in die week wij waren nog druk bezig met klussen dus we dachten we laten hem afleveren op ons adres aan de achterzijde van ons huis bij de garage. Zij hebben hem in de garage gezet en daarvoor moesten wij 25 euro meer betalen, mijn man was zeer verbaasd ook omdat er nooit gevraagd is tot waar wij hebben wilde geleverd hebben was dit wel een tegenvaller en wij wonen zelf op de 2e etage dus daarom hadden wij ook besloten om het zelf te regelen . Als zij bij het eerste contact hadden gevraagd tot waar hij geleverd had moeten worden, hadden zij geen extra persoon hoeven regelen en hadden wij niet meer kosten hoeven te betalen. Ja maar meneer wij hebben hem in de garage gezet ik vind het toch wel een verschil om iets helemaal in een woning te zetten of gewoon in een garage en is daar 25 euro voor rekenenen een heel bedrag. Dit was even een tegenvaller bij afleveren maar met de bank zijn we dik tevreden wij zullen bij een volgende keer duidelijk zeggen tegen de vervoerder dat het tot op de stoep geleverd moet worden.

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Beste meneer / mevrouw Keesman,
Bedankt voor het melden van uw ervaring.
Wij nemen dit mee ter bespreking met het bezorgbedrijf.
Wensen wij u verder veel plezier met uw nieuwe bank.
Profijt Meubel Hoorn

Score voor Profijt Meubel Hoorn: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja