Greven

Heel slecht

Geen sterke punten nieuwe bank binnen 1,5 jaar gerepareerd moesten zelfs bij betalen voor de reparatie na halfjaar weer zelfde probleem bedrijf bied geen oplossing
Voor service en garantie is dit bedrijf op vakantie
Zou er met grote boog heen lopen

Zeer slechte service

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte heer/mevrouw Greven,
Dank voor uw beoordeling van onze winkel ProfijtMeubel Hoogeveen.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw service aanvraag. Wij hebben op 26 augustus 2019 de hoekkombinatie bij u thuis afgeleverd. U heeft bij ons driemaal een service melding ingediend waarbij telkens op dezelfde zitting de toplaag van de bekleding los laat. Ondanks dat deze zitting hoes reeds tweemaal is vervangen, heeft u wederom hetzelfde probleem op dezelfde zitting. Zoals ook telefonisch en per e-mail met u besproken wordt dit probleem veroorzaakt door invloeden van buitenaf.
In onze telefoongesprekken en e-mails hebben wij u oplossingen aangeboden o.a. door wederom een nieuwe zithoes te bestellen. De kosten voor de zithoes en voor het vervangen bij u thuis vallen zoals eerder besproken niet onder de garantie en komen dit keer voor uw rekening.
Wij zijn bereid om ons voorstel en aanbod nog 30 dagen gestand te doen en zien uw reactie graag tegemoet,
Met vriendelijke groeten,
ProfijtMeubel Hoogeveen
Stephan Kruit

Score voor Profijt Meubel Hoogeveen: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Hoekbank