Redelijk

Wat ik heb gemist is van te voren ingelicht worden dat je de meubels zelf in elkaar moet zetten

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bij Profijt Meubel begrijpen wij dat u uw huis snel wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad of snel leverbaar zijn. Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen, en u kunt op afspraak gebruik maken van onze aanhanger en/of bus. Tegen een kleine vergoeding kunt u de meubelen thuis laten bezorgen, laten uitpakken en/of laten monteren. Uw keuze van deze opties wordt door ons vastgelegd op de verkooporder.
Indien bovenstaande niet duidelijk (of niet) aan u is gecommuniceerd bieden wij u hier onze excuses voor. Dit nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bank