1916 beoordelingen

Ik heb bij Profijt meubel de bank gevonden die ik zocht. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Er werd prima advies gegeven, hoewel een deel van de informatie later niet bleek te kloppen: ik zou de stof een dag(deel) kunnen lenen, maar de stof bleek een dag na aankoop niet meer tot het assortiment te behoren. Tevens zou een extra stukje stof aan de onderkant van de bank worden meegeleverd, maar ook dit bleek niet het geval. Opvallend was dat personeel erg klantvriendelijk was tot het moment dat de verkoop rond was. Toen werd de communicatie snel en enigszins afstandelijk.

- Uitstraling van de winkel
- prettige hulp ( en indien slechts rondkijken gewenst is, mogelijkheid hiertoe) bij het uitzoeken van het meubel met bijbehorende stof. Er werd tijd voor genomen en er werd beperkte 'verkoopdruk' opgelegd.

Benoem servicemogelijkheden alleen wanneer de betreffende service ook daadwerkelijk geboden kan worden.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review! Leuk om te lezen dat u enthousiast bent over onze winkel en de hulp die u heeft gehad.
Vervelend dat er een vergissing is geweest over de stofstalen. Soms kan er snel een wijziging in de collectie voorkomen, waardoor we een staal niet meer tot de beschikking hebben. Onze excuses hiervoor!
Wanneer u tijdens de aankoop van de nodige informatie bent voorzien, rest er nog een goede afronding. Uiteraard moet de verwerking hiervan zorgvuldig gebeuren, het zal het niet de bedoeling zijn geweest om uw omschreven indruk achter te laten.
Wij wensen u erg veel plezier van uw aankoop! Wij zien u graag weer in onze winkel verschijnen, de koffie staat altijd voor u klaar!
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Doetinchem

Score voor Profijt Meubel Doetinchem: 3.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Bank