Graag wil ik mijn positieve maar helaas ook mijn negatieve ervaring met jullie delen.

Wij hebben in kerstvakantie een ontzettend mooie bank bij jullie gekocht. In de winkel in den Bosch zijn wij super vriendelijk geholpen. Alles werd netjes besproken. Tussen tijds heb ik telefonisch contact gehad over de levering van de bank. Ook toen ben heel netjes te woord gestaan door de medewerkers van jullie winkel in den Bosch. Helaas moesten ze mij bij het eerste gesprek vertellen dat bank 2 weken later kwam dat op de planning op order status dat wij als klant konden inzien. Toen namen we dat voor lief en hadden we hier begrip voor. Ipv week 8 werd onze bank week 11 geleverd. Toen in ik begin week 11 belde om info in te winnen over de leveringen vertelde de medewerker van de winkel mij dat ik beter naar de planning kon bellen. Dit zo gedaan . Helaas zijn we daar minder te vreden over. De medewerkster genaamd josefine was zeer onvriendelijk. Ze vertelde mij dat week 11 de lever week was van hun magazijn en het dan nog 2 weken kan duren voordat de bank bezorgd word. Ik vertelde haar dat wij van deze info niet op de hoogte waren en dit wel teleurstellend vond. Josefine was erg bot aan de telefoon en zei tegen mij dat iedereen de bank wel liever gisteren dan vandaag wilde. Ik schrok van deze reactie en vond dit zeer klant onvriendelijk. Ze ging snel de bezorging inplannen en kapte het gesprek snel af. Ik kreeg niet de gelegenheid om feedback mee te geven. Vandaar deze mail. Ik wilde jullie als bedrijf graag mee geven dat het misschien beter is om de bezorgertijd aan te geven ipv levertijd
Zo voorkom je verwarring en teleurstelling bij klanten. Ik zie graag reactie tegemoet. Vriendelijke groet. Van der Heijden

Winkel personeel zeer vriendelijk! Top

Josefine van de planning weg hale

Score voor Profijt Meubel Den Bosch: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bank