saskia van Schagen

Ik ging met een redelijk vooropgezet idee naar de winkel, had een bank in de folder gezien. in de winkel aangekomen, zag ik een andere bank staan, die ik mooier vond ogen, en beter zitten. maar twijfelde nog. verkoper kwam erbij, maar verkoper heeft mij in die zin niet echt geholpen bij het maken van de keuze. kwam wat onzeker, timide en verlegen over. maar ligt dat aan mij, dat ik door ratelde in mijn eigen onzekerheid/twijfel (in je eentje een bank kopen... ) of is dit niet het sterkste punt van de verkoper ,vertellen wat hij heeft staan, welke kleuropties er zijn, doorvragen wat je zoekt/wenst in het product... hij heeft me wel correct geholpen en verteld over de opties die er zijn vwb bestellen bank en garanties etc.

nog geen mening over halen/bezorgen dat moet nog gebeuren. vind wel een lange levertijd 10-14 weken. terwijl standaard 6 weken is, maar "in deze periode" (half oktober...???, in december begrijp ik dat wel maar oktober???) duurt het langer..... maar goed daar doe je niets aan

Score voor Profijt Meubel Broek op Langedijk: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja