1915 beoordelingen

1915 Reviews

AJ

Positief

Advisering

Aanbieding uitbreiding met bijv,. gratis leveren produkt ´all in house service´. De huidig prijs van dit produkt ca. € 50/zitting is zeer hoog.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Hartelijk dank voor deze positieve review, erg fijn om te horen dat u goed geholpen bent.
De All in House garantie betaald u inderdaad per zitplaats. Voor dit bedrag ontvangt u impregneermiddel tegen vlekken, textielreiniger en 5 jaar zorgeloos wonen. Vlekken, stiknaden, de constructie en comfort vallen allemaal onder de servicevoorwaarden van All in House, de vijf jaar garantie is veel meer dan alleen de vlekkenservice.
Wij zien dat u niet voor deze aanvullende garantie hebt gekozen, mocht u zich bedenken dan kan dit nog tot de leverdatum.
Wij wensen u alvast veel woonplezier van uw prachtige nieuwe bank.

Fam bouwman

De medewerkers zijn deskundig en nemen de tijd voor een goed advies

Goede kwaliteit, mijn oude bank is nu 10 jaar oud en ook ooit hier gekocht, met 2 katten is de oude bank nog steeds niet kapot

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Beste familie bouwman, heel erg bedankt voor deze positieve review, erg fijn om te horen dat de kwaliteit naar tevredenheid is. Nog een paar weken en dan wordt uw meubel geleverd, wij wensen u en de... Beste familie bouwman, heel erg bedankt voor deze positieve review, erg fijn om te horen dat de kwaliteit naar tevredenheid is. Nog een paar weken en dan wordt uw meubel geleverd, wij wensen u en de poezen alvast veel plezier van de nieuwe bank.

scheers

Vriendelijke mensen

fijn geholpen

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor deze mooie review. Erg fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

Plm thuss

Met onze laatste aankoop zijn we vriendelijk geholpen door deze vrouwelijke medewerkster

Wij hebben geen goede ervaring gehad met onze bank en zijn nog niet zo tevreden over de bank

Ik vind dat de service zeker nog kan verbeteren

Rob van Maanen

Nette showroom met vriendelijk en gemoedelijk personeel

Vriendelijk, attent en meedenkend

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Beste Rob, bedankt voor deze positieve woorden, erg fijn om te horen dat u naar wens geholpen bent in onze showroom. Wij zien u graag nog eens terug.
Team...

Chris vader

Mooie winkel goede uitstalling en assortiment

Goed personeel wat erg vakkundig is

Ga zo door.

Ans

Correct geholpen, en deskundig

Houden zich aan de afspraken

Steijntjes

We werden goed en vriendelijk geholpen. Goed geadviseerd.

Dat je een aanhanger (gratis) of busje (tegen geringe betaling) mee kan nemen om de spullen op te halen.
De tafel en stoelen zaten zeer goed verpakt.

Erni Otten

Prettig en vriendelijk

Deskundig

Xxxxxx

Zeer goed komt afspraken na.

Veel keus

Nee