Zijn al vele jaren klant. Deze keer viel het wat tegen omdat volgens de verkoopster 1 kleur van de eetkamer stoelen niet leverbaar was. We moesten rekening houden met 3 maand levertijd.Ik vond dat wel vreemd voor een folderactie. Thuis gekomen heb ik online gekeken en er waren meer dan voldoende op voorraad, dus online besteld. en een goeie week later hebben we de 6 stoelen gehaald.

We zijn prima geholpen met het inladen .

personeel leren dat ze beter even in het systeem kunnen kijken ipv zomaar wat te roepen en daardoor klanten weg te sturen.

Reactie Profijt Meubel Assen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van ProfijtMeubel Assen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel. Het spijt ons te lezen dat uw bezoek in de winkel niet het gewenste resultaat heeft gehad en onze verkoopster u in dit geval verkeerd informeerde en/of zelf verkeerd geïnformeerd was. Gelukkig is het voor u via onze webshop alsnog goed gekomen. Via deze weg bieden wij u onze excuses aan voor dit voorval.

Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL ASSEN
A. Abee
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Assen: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
eetkamer stoelen