Frans

Miskoop - eindeloze ellende.
Ik heb eindeloze problemen met deze Ebike, eigenlijk vanaf het begin. Nu ik deze ebike 2 jaar heb en er slechts 2000km op gereden heb, is hij klaar voor de sloop. De ebike voor zo'n 260,- bij het bedrijf laten reviseren. Vervolgens blijkt de accu het nog maar 25 km vol te houden. De fiets schakelt slecht en de ketting loopt er regelmatig van af. De motor in het voorwiel heeft het binnen 2 jaar begeven. Een voorwiel wat ik door jullie reparateur als vervanging kreeg voor een slecht functionerende motor vlak na aankoop. Een voorwiel wat gebruikt was, maar waarvan hij beweerde dat het maar een paar kilometer had gelopen... .

Zwaar

Alles

Reactie Pro-ebike.nl:

Geachte heer/mevrouw.
Bedankt voor uw review. Wij kunnen op uw e-mailadres één bestelling vinden in ons systeem. Dit gaat om de Campo, het model met open kettingkast van 999,00 euro. Deze fiets is aangeschaft in de eerste helft van 2014, deze fiets is dus 6 jaar oud in plaats van 2 jaar.
Wij zien dat u 2,5 jaar na aanschaf inderdaad voor 262,00 euro onderhoud heeft laten uitvoeren. Wij hebben een servicebeurt uitgevoerd, het display, de ketting, de cassette en een band vervangen. Wij kunnen niet zien of dit normaal onderhoud was of het gevolg van bijvoorbeeld een ongeluk. Maar normaliter gaan de ketting/cassette en de buitenband zeker een paar duizend kilometer mee.
U geeft aan dat u nu op dit moment 2000 kilometer heeft gereden, gaat dit wellicht om 2000 kilometer nadat het nieuwe display is gemonteerd?
Door ons is het laatste onderhoud uitgevoerd in 2016, wij kunnen helaas niet zien wat er in de jaren daarna is gebeurd waardoor de fiets nu slecht schakelt.
Er is door ons inderdaad een nieuwe motor geplaatst, dit was enkele maanden nadat de garantie was verlopen, echter hebben wij dat toen in 2016 gratis voor u opgelost.
Volgens ons systeem is er de laatste tijd geen contact door u opgenomen om eventuele klachten of problemen voor te leggen aan ons. Mochten we u toch nog ergens mee kunnen helpen waardoor u weer met plezier gebruik kunt maken van de fiets dan vernemen wij dat graag van u.
Pro E-Bike

Score voor Pro-ebike.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Man
Leeftijd: 53