Wat een zo niet klantvriendelijke verkoper! Toen ik mijn fiets kocht was hij heeel aardig. Nu ik een onderhoud wil en ik aangeef dat er in mijn display een zwarte inktvlek is ontstaan krijg ik meteen te horen dat dit niet binnen de garantie valt en dat de oorzaak is dat er een klap op is gegeven en dat hij niet in discussie hierover gaat , terwijl mijn display totaal niet beschadigd is!! Maar ik wilde helemaal niet in discussie hierover! ik wilde alleen maar aangeven dat dit gebeurt is en i keen nieuwe display wil ! Toen ik nog wat vragen hierover had brak hij het gesprek af met: ik heb klanten ik moet verder, we kijken morgen wel bij het onderhoud, op een zeer onvriendelijke manier. Ik heb hem ook gezegd dat hij zeer klant onvriendelijk overkomt. Dit kan gewoon niet. Jammer! Maar de volgende dag kwam de service monteur voor mijn onderhoud en daar werd ik weer blij van! Prima geholpen en een nieuwe display tegen een mooie prijs kunnen regelen! Top ! Mijn fiets is weer helemaal in orde heel fijn bedankt, zo kan het dus ook!

Zeker ook het verkoop personeel trainen op klantvriendelijkheid

Score voor Pro-ebike.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man
Leeftijd: 50