J. Jonkers

Full bodyscan met labonderzoek

Uw ervaring

Mijn eerste contact was telefonisch en dit was er goed. Ik heb veel vragen kunnen stellen over de behandelingen en mijn situatie voorgelegd. Een paar dagen later besloot ik om een full bodyscan te laten maken (MRI van mijn hoofd en romp), hier kwam door een actie nog de mri van mijn rug bij en aanvullend een bloedonderzoek.

Op de dag zelf moest ik om 0915 bij het ziekenhuis zijn in Bochum op P1. dit was even zoeken en eerst zat ik op de verkeerde parkeerplaats. na het telefoonnummer gebeld te hebben kwamen we toch bij de goede parkeerplaats en werd ik meegenomen het ziekenhuis in. Ik kon direct door naar het bloedprikken en hoefde me niet eerst aan te melden. Eenmaal aangekomen op de locatie voor het labonderzoek werd ik in enkele minuten geholpen. Het bloedprikken ging erg snel en pijnloos en ik was met een paar minuten al klaar.

Vervolgens werd ik meegenomen naar een andere locatie 200 meter verderop voor de MRI. Na een korte wachttijd was ik aan de beurt voor de MRI. vooraf had ik al veel informatie gehad en ik kreeg nog instructies mee voordat ik het grote apparaat in mocht. Met oordoppen in, koptelefoon op mocht ik gaan liggen op de bank die in het apparaat schuift. in mijn linkerhand had ik alarm wat ik in kon drukken in geval van nood en rechts kreeg ik een infuus met contrastvloeistof. Na een half uur met enorm veel lawaai van de machine (ondanks de oordoppen en koptelefoon) zat de MRI er al weer op.

Tot slot was het een kwartiertje wachten tot ik door de Duitse arts werd toegesproken over de uitslag van mijn MRI scans. Een vertaler van private scan ging mee zodat ik de uitleg goed kon volgen en ook vragen kon stellen. Voordat ik weer naar huis ging werd me nog een keer verteld dat de bloeduitslagen nog een aantal dagen kunnen duren omdat het op kweek gezet moest worden.

Mijn ervaring met private scan is erg goed geweest en ik kan dit van harte aanraden.

Score voor Privatescan.nl: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja