Mves

Ga niet ! Bespaar u zelf dit in 99% Vd gevallen mi.

Uw ervaring

Farce , wassenneus , geldmijn.
Plus en je krijgt geen medisch adequaat antwoord. Voorbeeld : personeel Vd gastenbegeleiding (tolken) denk t wel te weten die gaat zitten dokteren. IPv de echte dokter. En je medisch dossier totaal genegeerd wordt, (ookal van te voren ingediend en meegenomen juist in onderzoek moest).
ik zelfs zeer fout ‘advies ‘ kreeg . Rest heb je niet veel aan wat ze bekijken en of ‘ denken ‘ en kost je erg veel geld . Staat niet in verhouding met elkaar.
Tevens vooraf gemaakte afspraken via tel en mail, en afgestemde zaken ( heb uiteraard bewijs zoals mails en opnames beschikbaar ). En ze gewezen op de discrepanties in hun eigen papieren. Afspraken en mondeling door-& afgesproken Houden ze zich niet aan !
En veel minder en anders wordt onderzocht dan beloofd , afgesproken enop voorhand doorgenomen.
Ik weet nu dus nog voor 80% niets !

Tevens mijn Dossier ‘kwijt was’ en patiënt door elkaar gehaald (komt mi door lopende band werk en de neit medische geschoolde “ondersteundende” personeelsleden. Tevens de ene patiënt wordt naam van aangekondigd terwijl je erbij zit en ej dus privacy gegevens zelfs hoort in de ‘ kamer Vd radioloog ! ‘ en daardoor de vragen aan dr nou ja dokter … je krijgt dus helemaal geen gesprek voor enof na met een dokter , alleen achteraf even met de radioloog die aangeeft wat ie ziet en dan gaatenbegeleiders ‘hun werk doen’ maw: je ‘pappen & nat houden ‘ en niets medisch benaderd en in verantwoord. Schadelijk ! Mi.

Ga niet het is zinloos voor 99% Vd mensen (missch paar % toevallig wel in de oppervlakkige scan en Ivm ‘mri kennis’ wat ‘groots’ wordt ontdekt. Per toeval. Omdatbkenue preventief laat checken. Dus Voor echt mesiche vraagstukken gericht zoekende mensen of preventief ennje niwt breed hebt. Of als je of echt mediche gerichte zaken wilt laten bekijken. Aan die mensen Ga niet hier naartoe !!!!

( vielen nog meer dingen voor ttv het bezoek en verwijtbare zaken, maar die laat ik even achtertegen zoadat hopelijk bovenstaand u overtuigd niet hier heen gaan!) als je perce of een mri,ct, medische onderzoeken etc zelf wilt of moet doen ga dan ajb echt elders heen ! De Mensne die erbij waren ‘citeer ik ‘ wat een kwakzalvers , geldklopperij , waardeloos is dit niet srafbaar ‘ etc dergelijke termen moet u dus denken . Ga niet hier heen.
Verder ziekhuis is mooi maar dat heeft dus zo niks met de private scan te maken die van 1 hoekje gebruik maken , ik vewhijp niey waarom ziekhuis nog faciliteert en hieraan meewekt . Maar goed wie ben ik hè.

Ps. ik heb enkel Total body scan+ 2 gerichte MRI’s lichaamsdeel genomen (momenteel namelijk geen lab , buik maag, gedaan wordt ( Gastro (terwijl wel bij prijs totaal inzat maar neit gedaan tgv covid , dus je bent nu ook nog duurder uit in verhouding tov normaal). Ik ben ook blij verder niet ‘grote pakket gekozen had in mijn geval zinloos was geweest (voor sommige zal eea toevoegen ‘ondekkingkjes ‘ via bloed , mri , cardio , maar zie het in perspectief
en zoek hier geen echte medische noodzaak aanvullende kennis !! Als je al wat mankeert . Of gericht dus wilt gaat aanvullend diagnostiseren en als je geen ‘Jip en Janneke niveau ‘ vragen hebt of zoekweg aan het bewandelen bent ‘ dan gaaaa niet !!!!!

Score voor Privatescan.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee