Max

Onjuiste rapportage cardioloog

Uw ervaring

Het regelen van afspraak voor total body scan, Royal + pakket, ging zeer vlot. Duidelijke telefonische uitleg, snelle ontvangst van alle benodigde papieren.
Ontvangst en begeleiding door Nederlands sprekende dame in Bochum was ook prima geregeld. Alle onderzoeken waren logistiek goed op elkaar afgestemd zodat er niet veel wachttijd tussen de onderzoeken zat. Het Duitse personeel maakte een zeer deskundige indruk. Voldoende parkeerruimte in de parkeergarage waarvoor aan het einde van alle onderzoeken een uitrijkaart.
Na enkele dagen kreeg ik onder andere het onderzoeksrapport van de cardioloog toegestuurd. Waar ik een verslag had verwacht van de longfunctie, hartfunctie, ECG en echo stond er tot mijn grote verbazing in het rapport ook een uitgebreide omschrijving van een lichamelijk onderzoek. Dit onderzoek is echter helemaal niet uitgevoerd!
De cardioloog die in de kliniek uitsluitend kortdurend met een echo naar mijn hart en omliggende structuren heeft gekeken beschreef in het rapport onder andere lichamelijk onderzoek van mijn buik en zelfs een oriënterend neurologisch onderzoek.
In werkelijkheid is dit onderzoek dus niet uitgevoerd, was ook geen onderdeel van het Royal + pakket.
Telefonisch contact hierover met Privatescan was zeer onbevredigend en zelfs beledigend.
Jammer, dit geeft aan het geheel een zeer vervelende nasmaak .

Score voor Privatescan.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee