Wendy

Zo dankbaar dat jullie bestaan!

Uw ervaring

Al een hele lange tijd veel last van mijn gezondheid. Door een neuroloog gezien, reumatoloog, en een revalidatie traject gestart en afgemaakt.
Uiteindelijk een verwijzing naar SGGZ gekregen. Conversie stoornis?!
Iets in mij kon dat niet accepteren en heb ik toch een afspraak ingeplant bij private scan. Uit de Total body scan kwam precies naar boven waar ik al een hele lange tijd dacht dat dingen niet ok waren.
De scan was niet helemaal duidelijk omdat er in de hals geen contrast vloeistof gebruikt was. Maar met de informatie die ik had zou genoeg zijn om een nieuwe verwijzing te krijgen naar de neuroloog.
Eenmaal bij de huisarts voelde ik mij erg ongemakkelijk. Ik moest de verwijzing naar de SGGZ ook doorzetten. Prima! Doe ik! Maar eerst wil ik nogmaals gezien worden door de neuroloog.
Uiteindelijk een verwijzing gekregen.
Omdat de scan niet 100% zeker was heb ik voordat ik mijn afspraak had staan nog een scan ingeplant bij private scan. Dit keer van het complete ruggenmerg met contrastvloeistof.
Ik had gevraagd naar de radioloog die ik als eerste had, ik voelde dat zij een zeer kundige vrouw is. Ik zou worden ingeplant op een dag dat zij er zou zijn.
Eenmaal aangekomen in de kliniek was ze er niet volgens de gastvrouw, dat vond ik wel jammer. Toen ik uit de MRI kwam vertelde ze dat de radioloog er toch wel was! Om mijn scan te beoordelen!
Wauw, je betaalt veel voor je scans maar ik vond dit zo fijn!
Toen werden dingen nog duidelijker.
Enerzijds opgelucht want wat ik dacht dat was ook zo! Anderzijds natuurlijk bang voor alles wat komen gaat.
Eenmaal terug in Nederland ondanks dat ik alles kon aanleveren duurt het weer ontzettend lang voordat ik precies weet wat er met mij aan de hand is. Maar dat heeft nu tijd nodig, dankzij private scan gaat mijn behandeling eerder starten en hoop ik minder schade te ontwikkelen aan mijn ruggenmerg.

Ik vond alles super geregeld! Iedereen was vriendelijk! En in ben blij dat jullie bestaan! Zonder jullie was ik waarschijnlijk ergens opgesloten met psychische klachten!

Blijf altijd je onderbuikgevoel volgen! Heel belangrijk! Ons zorgsysteem, ik heb er geen woorden voor.

Groetjes,
Wendy

Score voor Privatescan.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja