K. Stubbe

Een dag naar private scan

Uw ervaring

Omdat ik sinds een ongeluk enb.d.e. india plus mogelijke actieve lyme infectie al16 jaar met behoorlijke gezondfheidsproblemen kamp wilde ik een volledige bodyscan laten uitvoeren......dit om... Omdat ik sinds een ongeluk enb.d.e. india plus mogelijke actieve lyme infectie al16 jaar met behoorlijke gezondfheidsproblemen kamp wilde ik een volledige bodyscan laten uitvoeren......dit om andere problemen uit te sluiten.Ik vond de dag in ziekenhuis Bochum prettig met hele aardige medewerksters...Ik ben door slechte ervaringen in buitenlandseziekenhuizen in t verleden normaal gesproken zenuwachtig in ziekenhuizen,maar in Bochumhad ik hier gelukkig geen last van door de ontspannen sfeer.bedeankt hiervoor!Ikwacht nog op de uitslag van mijn bloedenurineonderzoek en weet helaas nog niet helemaal zeker of mijn heftige klachten komen van del yme bacterie omdat zon vijftien jaar gelden via eliza en western blot liet zien dat ik zeer veel antilichamen had tegen borreliaen ookop een vorige scan van jullie duidelijk werd gemaakt dat t patroon in mijn hersenen(witte vlekjes) kon wijzen op lyme in de hersenen.....maar daar hoorde ik nu niets meer over...een stukje onzekerheid blijft dus...ook heb ik door dej aren heen ontzettend vee llast gehad van ritmestoornissen van mijnhart en sinustachycardia maar t hart was gelukkig niet beschadigt....dat iseen opluchting.Inieder gevalzeker geen spijt vandezedag.ik kan dingen uitsluiten!

Myriam Rijsdijk

CT-scan longen

Uw ervaring

Zeer snelle behandeling. Bijzonder vriendelijke benadering met Nederlandse uitleg van CT-scan. Ik ben heel tevreden.

Ramon Tijssen

MRI Knie

Uw ervaring

Snel en goed geholpen. Begeleiding door Nederlandstalige assistent.
Duidelijke uitleg over het onderzoek en de uitslag.

Anette

MRI

Uw ervaring

Super duidelijke email met informatie wat er gaat gebeuren. Geweldig opvang en begeleiding in Duitsland door 2 Nederlandse dames!

Frank

Voor herhaling vatbaar

Uw ervaring

Door de scan is aan het licht gekomen dat mijn heupgewrichten in de toekomst problemen zouden veroorzaken, wat nu wellicht voorkomen kan worden. Ik ben dus heel erg blij dat ik een scan bij... Door de scan is aan het licht gekomen dat mijn heupgewrichten in de toekomst problemen zouden veroorzaken, wat nu wellicht voorkomen kan worden. Ik ben dus heel erg blij dat ik een scan bij Privatescan gedaan heb!

Marco van Son

Regular bodyscan

Uw ervaring

Prima ervaring. Efficiënt, goede Nederlandse begeleiding en snel resultaten beschikbaar en duidelijk besproken.

Ronny De Jong

Ir scan rug

Uw ervaring

Fijne behulpzame ervaring gehad , nu wat duidelijkheid. In Nederland ging het niet zo snel. Hoop dat er snel een oplossing komt.

Rik

Ct scan

Uw ervaring

Prima geregeld. Fijne tolk, heldere communicatie. Vlotte afhandeling. Voor herhaling vatbaar.

Peter Raemaekers

Uw ervaring

Fijne en goede Nederlandse begeleiding. Ze zorgen er voor dat je je op je gemak voelt.
Duidelijke uitleg over de onderzoeken.
Goede uitleg van de resultaten.
Moderne kliniek...
Duidelijke uitleg over de onderzoeken.
Goede uitleg van de resultaten.
Moderne kliniek (Bochum)

gj de vries