Ramon Tijssen

MRI Knie

Uw ervaring

Snel en goed geholpen. Begeleiding door Nederlandstalige assistent.
Duidelijke uitleg over het onderzoek en de uitslag.

Anette

MRI

Uw ervaring

Super duidelijke email met informatie wat er gaat gebeuren. Geweldig opvang en begeleiding in Duitsland door 2 Nederlandse dames!

Frank

Voor herhaling vatbaar

Uw ervaring

Door de scan is aan het licht gekomen dat mijn heupgewrichten in de toekomst problemen zouden veroorzaken, wat nu wellicht voorkomen kan worden. Ik ben dus heel erg blij dat ik een scan bij... Door de scan is aan het licht gekomen dat mijn heupgewrichten in de toekomst problemen zouden veroorzaken, wat nu wellicht voorkomen kan worden. Ik ben dus heel erg blij dat ik een scan bij Privatescan gedaan heb!

Marco van Son

Regular bodyscan

Uw ervaring

Prima ervaring. Efficiënt, goede Nederlandse begeleiding en snel resultaten beschikbaar en duidelijk besproken.

Ronny de Jong

Ir scan rug

Uw ervaring

Fijne behulpzame ervaring gehad , nu wat duidelijkheid. In Nederland ging het niet zo snel. Hoop dat er snel een oplossing komt.

Rik

Ct scan

Uw ervaring

Prima geregeld. Fijne tolk, heldere communicatie. Vlotte afhandeling. Voor herhaling vatbaar.

Peter Raemaekers

Uw ervaring

Fijne en goede Nederlandse begeleiding. Ze zorgen er voor dat je je op je gemak voelt.
Duidelijke uitleg over de onderzoeken.
Goede uitleg van de resultaten.
Moderne kliniek...
Duidelijke uitleg over de onderzoeken.
Goede uitleg van de resultaten.
Moderne kliniek (Bochum)

gj de vries

Efficient en snel

prima, zakelijk, kaal

Anthony

Eindelijk een mogelijke oorzaak

Uw ervaring

Het was mijn eerste MRI dus ik was best wel zenuwachtig, omdat ik niet wist wat ik ervan moest verwachten. Het is me alles meegevallen en mocht iemand nog twijfelen: over dit onderzoek hoef je... Het was mijn eerste MRI dus ik was best wel zenuwachtig, omdat ik niet wist wat ik ervan moest verwachten. Het is me alles meegevallen en mocht iemand nog twijfelen: over dit onderzoek hoef je jezelf geen zorgen te maken.

Zelf was ik in de kliniek van Bochum. Ziet er heel netjes en verzorgd uit en het personeel was vriendelijk. Ook onze Nederlandse begeleider en vertaler was heel aardig en legde alles goed uit.

Stukje achtergrond:

Na jarenlang vast te hebben gezeten in de reguliere gezondheidszorg van Nederland toch besloten om de stap te nemen naar PrivateScan (en daarmee ook de kliniek in Bochum). Zelf kampte ik jarenlang met 'onverklaarbare' pijnklachten in mijn lies- en scrotum streek.

Vanuit diverse huisartsen die ik heb gezien twee keer een echo laten maken van dit gebied waar telkens geen noemenswaardige dingen werden gevonden. Ook nog meerdere keren naar de fysiotherapie verwezen wat ook geen resultaat bood. Uiteindelijk ben ik, voor mijn gevoel, bij gods gratie doorverwezen naar een Uroloog. Deze heeft mij doorverwezen naar een bekkenbodemtherapeut (dus geen reguliere fysiotherapeut). Ook de conclusie van deze therapeut was dat de klachten niet vanuit dit gebied konden komen.

Na deze periode toch weer last gekregen en vervolgens naar de huisarts gegaan om te vragen voor een doorverwijzing. Dit had echter weinig zin want eerder dan de al geplande belafspraak met de Uroloog was niet mogelijk. Daarnaast wist de huisarts mij te vertellen dat het behandelplan was om, na de bekkenbodemtherapeut, mij door te sturen naar de pijnpoli.

Uiteindelijk de Uroloog gesproken en in dit gesprek verteld dat ik het niet eens ben dat ik zo snel naar een pijnpoli wordt gestuurd. Ik vond niet dat er een gedegen onderzoek was gedaan, want spieren, zenuwen, pezen etc. waren zo ver ik wist nooit bekeken. Vanuit mijn eigen onderzoek op Google was ik al eens een verhaal tegengekomen van een persoon die ook klachten had in deze gebieden en dit kwam vanuit zijn rug. Het is zelfs belachelijk dat er tot op dit punt geen enkele arts mij wist te vertellen dat dit de mogelijk oorzaak van mijn klachten zou kunnen zijn.

Tijdens het gesprek met de Uroloog heb ik expliciet gevraagd om een MRI-scan van mijn (onder)rug en bekkengebied maar dit was geen optie want het zou te duur zijn en te weinig plekken. Daarnaast zou een eventueel resultaat toch niet behandelbaar zijn. Je voelt je hierdoor steeds vaker niet gehoord en je gaat zelfs twijfelen aan jezelf (heb ik die pijn wel echt en verzin in het niet?).

Vanuit mijn MRI-scan in Bochum bleek dat ik een beginnende hernia had in mijn onderrug. Ook wist men mij te vertellen dat dit wel degelijk klachten kan geven in de liezen en scrotum. Daarnaast zou dit wellicht nog behandelbaar zijn vanuit de fysiotherapie met gerichte oefeningen hierop. Kortom: zo een beetje alles wat de Uroloog mij vertelde werd tegengesproken en het is door deze gebeurtenissen dat ik het vertrouwen in de reguliere gezondheidszorg kwijtraak. Je gaat je afvragen waarom je een zorgverzekering hebt als je toch niet de benodigde zorg krijgt.

Ik zou iedereen die zich kan vinden in bovenstaand verhaal zeker een bezoek aan deze kliniek aanbevelen, want immers weet jouw eigen lichaam het beste of er wel of niet iets aan de hand is.

Rob van de Bilt-Sip

Vol bodyscan

Uw ervaring

Zeer goed ontvangen, en tijdens het onderzoek goede uitleg van de artsen.
Altijd een Nederlands sprekende begeleiding erbij.
Kan het alleen maar aanraden.
Je bent binnen een paar...
Zeer goed ontvangen, en tijdens het onderzoek goede uitleg van de artsen.
Altijd een Nederlands sprekende begeleiding erbij.
Kan het alleen maar aanraden.
Je bent binnen een paar dagen aan de beurt.
In Nederland moet je zolang wachten .
Voor mij is het duidelijk waar mijn klachten vandaan komen.
Mijn dank aan iedereen die hier aan meegewerkt heeft.
Vriendelijke groeten Rob van de Bilt.