Victor van Raal

Het belang van eiwitspectrum onderzoek bij bloedonderzoek

Uw ervaring

Reeds meerdere malen heb ik mij de afgelopen jaren bij Prescan uitvoerig laten onderzoeken. Op dat moment had ik geen weet van het bestaan van Privatescan. Onder de indruk geraakt van de hypermoderne kliniek in Düsseldorf en de prettig verlopen telefonische informatie gesprekken ben ik in januari 2018 voor het eerst afgereisd naar de kliniek van Privatescan. Om een lang verhaal kort te houden: Het belangrijke onderzoek naar eiwit in het bloed het zgn. "eiwitspectrum" wordt wel meegenomen in het bloedonderzoek bij Privatescan maar NIET bij Prescan. Vooraf had ik hier geen weet van, nu achteraf wel! Ik werd namelijk gebeld door Dr. Franz van de kliniek in Düsseldorf, of ik mij wilde melden bij mijn eigen huisarts i.v.m. de vondst van een verhoogde eiwit piek in het bloed...... Het bleek te gaan om de aanjager voor multipel myeloom, ook wel bekend als de ziekte van Kahler, iets waar je liever niet mee geconfronteerd wil worden. Na vervolgonderzoek is dit vooralsnog met een sisser afgelopen. Dankbaar ben ik dat ik toch dat ik deze keer uitgebreider ben onderzocht. Goed gedaan Privatescan!

Score voor Privatescan.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja