Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Desirée

Redelijk tevreden over de geboortekaartjes. De website is duidelijk en het bestellen verliep soepel. De levering was snel en netjes. Er was wel verschil in kwaliteit tussen de kaartjes. Over het algemeen waren ze mooi, scherp en naar verwachting, maar er zaten er enkele tussen die wat onscherp waren. Vooral bij de naam op de voorkant van het kaartje zag je duidelijk verschil in scherpte/kwaliteit. We hadden 75 kaartjes besteld en 75 enveloppen. Helaas hadden drie kaartjes geen envelop, want er zijn 3 enveloppen te weinig geleverd. Dat is ook wel slordig. Je betaald er voor en het moet gewoon kloppen.

Duidelijke website, fijn in gebruik

Reactie Pretty Orange:

Beste Desiree,
Bedankt voor je review! Fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Je geeft aan dat er enkele kaarten niet goed gedrukt zijn. Ook zijn er drie enveloppen te weinig bezorgd. Onze excuses hiervoor. Uiteraard horen alle kaarten dezelfde kwaliteit te hebben. Wat de enveloppen betreft hadden we het aantal beter moeten controleren voor verzending, inderdaad slordig.
Ik kan geen eerdere correspondentie van je klacht terugvinden. Jammer dat je niet gelijk contact met ons hebt opgenomen. Als kaarten niet goed gedrukt zijn drukken we deze, uiteraard op onze kosten, nogmaals voor de klant. We hebben nu niet de kans gehad om onze fout snel voor je te herstellen.
Na het lezen van je klacht hebben we gelijk contact met je gezocht. Helaas hebben we nog geen reactie ontvangen. Neem gerust contact met ons op als we nog iets voor je kunnen betekenen.
Dan wens ik je nog een hele mooie kraamtijd toe, en alle geluk met jullie dochter!
Hartelijke groet,
Pieter - serviceteam Prettyorange

Score voor Pretty Orange: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geboortekaartjes