1927 beoordelingen

Luna

Ontevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik kreeg goed nieuws na het onderzoek dus daar was ik blij mee, maar van de service tijdens de scan was ik niet te spreken.
Terwijl ik in de MRI lag zag ik de mannen in de kamer achter me herhaaldelijk naar mijn resultaten kijken en samen lachen, ik zal het niet persoonlijk opnemen maar erg professioneel stond het niet.
De radioloog Rietveld die me na de scan de uitslag gaf, was ook niet erg beleefd. ‘Articuleren meisje’ slingerde deze arts herhaaldelijk naar mijn hoofd, op een toon waar ik nogal verbaasd van was. Vervelend dat hij me niet kon verstaan, maar er zijn toch andere manieren om dat tot uiting te brengen. Ook al was er een groot leeftijdsverschil, het is niet mijn schoolmeester en een vorm van fatsoen zou ik toch waarderen. Je betaalt prescan een aardige som voor de geruststelling die het je kan geven, en dat kan het misschien wel waard zijn, maar als de radioloog je vraag of alles dus helemaal goed is met een spottende: “Nou het goede nieuws is... je hebt hersenen!” beantwoordt en daarmee uitgesproken is, zou ik toch aanraden je geld ergens anders uit te geven.
De receptioniste was wel erg vriendelijk!

Reactie Prescan.nl:

Beste Luna, wat vervelend dat je ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst.
Graag verzoek ik om persoonlijk contact met ons op te nemen door te bellen naar 074-2559255.
hartelijk dank!
Malou Basse