1940 beoordelingen

Josinus van der wel

Balie medewerkers

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Beste Prescan ,

Ik zou graag bij jullie verschijnen maar kom gewoon niet door de afspraak balie .

Als bij jullie ben dan wordt ik altijd top behandeld maar om bij jullie te komen is gewoon slecht.

Dit is nu de tweede keer dat ik iemand van de afspraken balie spreek en dat er echt niks kan en terwijl als ik eenmaal bij jullie ben alles kan.

De eerst keer had ik een algemene checkup en had twee vragen .
1. Of ze bij me bloedtest ook PSA konden testen .
Nee dat ging niet ( en toen ik bij jullie was een supper aardige vrouw zij , nee hoor meneer dat is geen probleem).
2 Toen ik vertelde dat ik een beetje claustrofobisch was en dat ik van me maat gehoord had dat er iedere keer na 10 of 20 min even eruit ging en dan opnieuw er weer in .
Ik vond dat wel fijn om even adem te halen en weer terug erin . Nee kon niet je ging er 35 min in aan een stuk . Ik zeg , hoor van me maat dat je om de zoveel min even een paar sec eruit en dan weer erin . Is niet mogelijk. ( was ook echt steng en onvriendelijk)
Heb echt goed over na gedacht en toch besloten het te doen . En het viel heel erg mee en ben in die tijd dat ik in de scan lag ook een paar keer een paar sec naar buiten gekomen .

Vorige week weer opnieuw ik wilde een afspraak maken via website voor een afspraak voor een algemene bloedtest voor me zoon en mij.
Ik werd teruggebeld Door een hele aardige dokter en vertelde hem wat ik wilde en kreeg de indruk dat het geen probleem was. Hij zij ik laat je terug bellen voor een afspraak.
Vrijdag werd ik terug gebeld door een Mv van de afspraak Balie. Die volgens mij er al niet zo veel zin in had. Ik vertelde dat ik niet hier woonde maar in Spanje en dat ik een half jaar geleden ook daar een algemene bloedtest had gedaan voor me zoon en mij. En dat ik eigenlijk een algemene bloedtest wilde Kijken of er geen verhoogde kankermarken waren . Dat was niet mogelijk allen psa want Jullie doen dit niet testen . Oké ik zeg ik heb ook een test van Spanje en misschien kan ik met de dokter dan kijken of er wat veranderd is de afgelopen 6 maanden . Dat doe de dokter niet ik wilde nog wat vragen maar kwam er niet eens meer tussen . De reden dat ik wilde vergelijken had ik al tegen de aardige dokter gezegd in het eerste gesprek ( omdat me zoon een anabole gebruik) maar niks was mogelijk alleen een algemene bloedtest.

Jullie blijven me nu e-mails sturen en dat is best goed natuurlijk maar als je nu echt je klanten goed wil bedien dan moeten er een paar managers gaan Laten bellen naar jullie afspraken balie om te kijken hoe jullie personeel tegen jullie klanten doen . Ik kan je vertellen dat is niet echt klantgericht.
Ik ben zelf zakenman en als dit soort mensen in dienst had dan gooide ik ze gelijk eruit.
(Dat geld niet voor het personeel dat bij jullie werk wat je opvang en bloedprik of dokters , dat zijn echt hele professionele mensen en echt heel aardig).

Voor mij geen probleem want ik kan nog meer bedrijven die een bloedtest doen maar vind dat jullie die moeten weten dat deze mensen een niet echt klantgericht zijn .

Josinus van der Wel

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 22 dec. 2020 om 11:03 heeft Prescan het volgende geschreven:

?

We wensen u een gezond 2021 toe en staan voor u klaar. Samen houden we grip op onze gezondheid.
Deze e-mail in uw browser bekijken.

Reserveer dit jaar nog uw onderzoek met voordeel.
Beste heer/mevrouw van der Wel,

Gezondheid is belangrijker dan ooit. Onze klinieken zijn met aangepaste maatregelen nog steeds open en het nieuwe jaar is alweer bijna begonnen. Het moment voor goede voornemens. Door middel van onze preventieve health checks, maar ook via gerichte MRI-scans in geval van klachten, proberen wij u inzicht te geven in uw gezondheid. Een goed begin van 2021! We helpen u graag, want we weten – juist nu – hoe belangrijk gezondheid voor ons is.

Plan uw eigen onderzoek
Prescan is continu bezig om nog beter aan uw behoeften te voldoen. Daarom blijven wij investeren in de kwaliteit van onze dienstverlening. Zo hebben we een nieuwe selfservice voor u ontwikkeld. Hiermee kunt u altijd en overal zelf uw Total Body Scan inplannen. Reserveer uw Total Body Scan Plus, Excellent of Premium en ontvang kosteloos een COVID-19 antistoffentest. Plan nu uw onderzoek via onze selfservice zonder intakekosten. Dit aanbod geldt ook voor familie, vrienden en kennissen die nog geen cliënt bij ons zijn. Dit aanbod is geldig tot en met 31 december 2020.
PLAN ONDERZOEK
Opnieuw uitbreiding MRI-scanners
Bij Prescan werken we met de nieuwste apparatuur. Naast de nieuwe MRI-scanners in Ahaus en Baarn die dit jaar zijn geplaatst, investeert Prescan ook in een nieuwe 3Tesla MRI-scanner voor de kliniek in Baarn. Prescan is hierdoor in staat om naast haar reguliere scans ook zeer specialistische scans te maken. Begin 2021 zal Prescan gaan samenwerken met een aantal academische en specialistische ziekenhuizen in Nederland.

Wij wensen u een gezond 2021 toe en staan voor u klaar. Samen houden we grip op onze gezondheid.

Team Prescan

Wat vindt u van deze e-mail?
Positief
Negatief

HANDIGE LINKS

Contact met Prescan

Total Body Scan

Afmelden voor deze e-mails

Volg ons voor het laatste nieuws.

Prescan B.V., Amarilstraat 20, 7554 TV Hengelo, Netherlands

Reactie Prescan.nl:

Beste Josinus, we vinden het erg vervelend dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen? u kunt ons bereiken op 074 255 9 255.
hartelijke groet,
Malou Basse