1940 beoordelingen

Robert Smit

Minder warm gevoel dan vorige keer maar vakkundigheid is top.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Kwam om 07.15 binnen, zonder koffie, of even bijkomen cq zitten etc binnen 5 minuten uitleg ( met mijn jas nog aan! ) van de dag en binnen 10 minuten bloed afgenomen. Zat om 07.25 bij de kleedkamer maar op mijn iPad de krant te lezen. Zelf maar om 07.50 op onderzoek uit en een kleine pantry gevonden waar niemand was. Zelf maar koffie gepakt. Had het idee dat ze erg onder-bemand waren de eerste uren.
Vanaf 08.00 tot 08.40 hart onderzoek met goede, kundige en empatisch assistent ??, van 09.00 tot 10.00 MRI zeer netjes uitgelegd hoe alles ging en op gemak gesteld door laborant en zeer kundige uitleg door Radiologe ??. Ook dermatoloog is ervaren en kundig.
Om 11.10 reed ik weer weg naar huis pakket was Total Body Scan Excellent.

Tweede keer voor mij, maar de beneden verdieping in Baarn ( boven is veel beter en huiselijker en minder steriel ) in combinatie met de zeer snelle ontvangst en uiterst snelle uitleg vond ik deze ervaring minder. Deskundigheid is wel echt goed maar of het hiermee het geld waard is? Ik heb de eerste twee keer zelf maar mijn koffie gepakt en maar een krentenbol uit een koelkast gepakt niemand die aangaf dat dit kon ......

Mijn tip , laat mensen eerst in de lobby bijkomen en biedt eerst koffie aan met een praatje pot, waar kom je vandaan etc. Dat zou toch wel kunnen voor dit geld?

Score voor Prescan.nl: 4/5
Zou u Prescan aanbevelen? Ja