1940 beoordelingen

Ahaus

Goed begeleid

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

De uitleg van de arts die de beelden heeft laten zien hoe het gesteld is met mij. Het is vertaald door een begeleider wat er aan de hand is. Wat ik wel mis juist waarvoor ik een scan wilde laten maken naast het geheel de pijn aan de rechterkant van mijn bovenbalk naar de rug daar is niets over gezegd. Ik zit met onvrede en onzekerheid wat daar misschien aan de hand is. Over mijn rug waaraan ik veel pijn heb vraag ik mij af of mijn rug ook goed in beeld is geweest. Over mijn blaas of daar wat gezien is b.v. dat die erg vol is omdat ik veel urine verlies . Steeds dat ik iedere keer pijn heb in mijn rug in de nier streek dat als ik tegen de rugleuning aan zit doet dat pijn. Ik blijf mij nu nog afvragen of daar niet wat in orde is en dat houd mij bezig dat er wat gemist is. Verder ben ik tevreden over de uitslag behoudens dat er in mijn hoofd met de bloedvaten en de bloedtoevoer naar de hersenen vertraagd is dat ik mij in verbinding moet stellen bij een Neuroloog en een Orthopedisch chirurg. Het is wel veel geld die je niet zomaar op kan hoesten maar als ik twijfel zou ik het zo weer zal laten doen als het geld er is. Ben blij dat ik het toch heb laten doen.

Score voor Prescan.nl: 4/5
Zou u Prescan aanbevelen? Ja