1911 beoordelingen

E.

Bij twijfel: doen!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

De communicatie met Prescan vond ik prettig verlopen. Er werd voor mijn gevoel voldoende de tijd genomen voor het eerste telefonische contact en uitleg gegeven over de werkwijze. De organisatie rondom mijn afspraak vond ik ook erg prettig: tijdig kreeg ik alle benodigde informatie per email en een herinnering per sms en na afloop wederom alle benodigde informatie (zoals beeldopnames van mijn mri-scan).

De afspraak zelf vond plaats in Den Bosch. Ik werd vriendelijk ontvangen en vrij snel volgens afspraak geholpen. De mri-scan vond ik erg spannend (want wat als er nu plots iets echt ernstigs gezien wordt of wat als ik in paniek raak van het 'opgesloten' zitten...?), maar het viel me erg mee. Een correcte, vriendelijke dame stelde me gerust en 'ademde' mij er doorheen. Ik heb mijn ogen gesloten, met muziek op via de koptelefoon en zo ben ik erin gegleden en ik heb mijn ogen pas geopend toen ik er weer uit was (tip...!).

De radioloog was ook rustig en vriendelijk en (gelukkig!) is er niets echt ernstigs gevonden. Een zorg is wel van mijn schouders gegleden...Wel heb ik nog altijd dezelfde klachten en waar komen die dan vandaan? Hiervoor kreeg ik een tip/doorverwijzing.

Gezondheid is zo niet vanzelfsprekend. Zorg voor je lijf door gezond te leven in alle opzichten, maar dit kan ook erg fijn zijn voor duidelijkheid of als een soort 0-meting...'Beter op tijd erbij' denk ik maar. Het kost je misschien wat, maar je bent dit waard!

Score voor Prescan.nl: 5/5
Zou u Prescan aanbevelen? Ja