1936 beoordelingen

Personal Budget Gym Patrick Sinke

Beste Body Check die ik ken is Prescan tot nu toe

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer goede ervaring. Ontvangst in ziekenhuis op een aparte afdeling. Correct, snel en lopen lekker door zonder lange wachttijden(zoals elke ziekenhuis) Correcte vakkundige artsen die de tijd voor je nemen(vergelijk het met Personal Training). Persoonlijke aandacht, attent, duidelijke uitleg en instructie. Zeer netjes de lunchbon met gratis uitrijkaart. Tegenwoordig een nederlands sprekend persoon aanwezig zodat bij onduidelijkheid deze persoon uitleg kan geven of de volledige vertaling, zodat men de juiste exacte info krijgt. Waren uur eerder aanwezig doordat het verkeer meezat, maar toch al 45 min eerder in de onderzoeken beland. Binnen 3,5 uur kregen we de totale uitslag dus korte tijd kwijt voor zeer uitgebreid onderzoek. Alles wordt gezien! Elke oneffenheid of afwijking. Persoonlijk ervaren door mij en een klant die met mij mee was voor hetzelfde onderzoek. Naderhand alles netjes op cd rom en schriftelijk rapport wordt nagestuurd. Over 5 jaar zijn we er weer, Om de 5 jaar deze check zal levens redden en ziektes of afwijkingen worden eerder geconstateerd zodat je voorkomt dat je te laat bent! In vroege stadia is er vaak nog iets te doen. Op het moment dat men echt last krijgt ben je te laat! Ik zou dit een ieder aanraden. Waarom geld uitgeven hele jaar aan overmatig kleding, alcohol, roken, vuurwerk of een vakantie? Maar geen geld eenmalig per 5 jaar mbt je gezondheid. Dit is eigen een koopje. Ik heb een prescan premium gedaan aanvullend met bloed en cardiologisch onderzoek. 1399. Spreid dit over 5 jaar. Nog geen 300 euro per jaar aan preventief onderzoek. Ik ben Patrick van Personal Budget Gym Zoetermeer. Ik als Personal Trainer zou dit een ieder adviseren eenmaal per 5 jaar! Tussenliggende jaren werken aan je voeding en lifestyle. Voldoende beweging en juiste voeding en met dit onderzoek sluit je elke periode van 5 jaar af. Mijn ziekte beeld obv leeftijd, vetpercentage, bmi en cardiologisch onderzoek benadrukt dat mijn levensstijl op de juiste level zit gezond te blijven.
Alle artsen bedankt van Prescan!

Score voor Prescan.nl: 5/5
Zou u Prescan aanbevelen? Ja