De keuze voor Praxis, ondanks de hogere prijs dan andere aanbieders, was het op kunnen geven van een voorkeur. Wat een deceptie was dit, er wordt werkelijk niets gedaan met de voorkeuren zowel bij het brengen als bij het ophalen. Gevolg was container plaatsen een halve dag later dan gepland waardoor ingehuurde hovenier niet door kon gaan en wij extra kosten hadden. Ophalen container was 4 dagen later dan de voorkeur en 1 dag later dan bevestig waardoor er afval in de container was gedumpt die wij separaat hebben moeten afvoeren om niet met nog meer extra kosten geconfronteerd te worden. Dat de container niet op de bevestigde dag zou worden opgehaald is niet aan ons bericht. Hierdoor heeft een van de huisgenoten onnodig een vrije dag opgenomen om een oogje in het zeil te houden.
Ook werden wij een dag van te voren via een e-mail geconfronteerd met eisen die gesteld werden aan het plaatsen van de container die niet vermeld stonden in de spelregels waarmee akkoord was gegaan ten tijde van de bestelling. Dit is in feite contractbreuk. Omdat er al betaald is sta je hier als klant machteloos.

Bestellen van de container op de website. Verder absoluut geen enkel sterk punt te bedenken.

Klanten in de huidige maatschappij hebben vaak een zeer strakke planning. Als u aanbied dat mensen voorkeur kunnen opgeven verwachten klanten dat deze gehonoreerd worden zodat de planning van de container past in de planning van deze klant.

Score voor Praxis-kluscontainer.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Puin container 3m³