Deskundigheid
Medewerkers
Bereikbaarheid
Vertrouwen
Duidelijkheid

Ik ben gericht geholpen met spraakproblemen na een gedeeltelijke aangezichtsverlamming. De aangegeven oefeningen hebben mij geholpen in een korte periode flinke stappen te maken. De locatie in Bemmel is makkelijk bereikbaar (vrij parkeren met de auto) en je kunt de fiets voor de deur plaatsen. De ruimte op de verdieping kan vrij warm zijn doordat de verwarming centraal met andere ruimtes in het gebouw geregeld worden.

Hoe gevonden?

Mijn kinderen hebben bij Praatjuf ondersteuning gekregen bij de mondmotoriek en die ervaring was positief. Ik heb per telefoon contact gelegd in de kerstvakantie en een kwartier in de wacht gestaan, later bleek er geen praktijk te zijn in die periode, het was fijn als dat op de website had gestaan en op de telefoonbeantwoorder. Ik ben na de vakantie netjes terug gebeld en ik kon daarna snel terecht.

Eigenschappen logopedist?

Kim was in staat om oefeningen die oorspronkelijk gemaakt waren voor kinderen ook voor mij als volwassene in te zetten. Bij de eerste afspraak was het haar opgevallen dat het mij voor haar zichtbaar moeite kostte om te spreken en dat dit na een aantal afspraken sterk verbeterd was. Ze was dus in staat om in te schatten of de oefeningen daadwerkelijk baat hadden.

Score voor Praatjuf.nl: 4/5
Beveelt u Praatjuf aan? Ja