ICON

Floris Wolff

Goed. Professioneel personeel schept vertrouwen en het gebouw heeft genoeg faciliteiten.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Mijn verblijf was 28 dagen, ons grootste probleem is dat we vaak niet naar buiten konden. Je bent afhankelijk van de Hostes die het moet inplannen, deze heeft hier soms wel soms niet zin in. Het zou beter zijn als dit structureel ingeplant zou worden. Doordat we telkens tussen wal en schip vielen, zijn we de eerste 10(!) dagen niet naar buiten geweest.

Tevens werden te vaak onnodig wakker gemaakt . Zo werden wij bijvoorbeeld vaak gewekt om te horen dat we 3 uur voor inname van het medicijn niet mochten drinken. Bij een verblijf van 28 dagen lopen irritaties op indien je meerdere malen per week onnodig gewekt wordt.

Tot slot, HET INLOGGEN BIJ HET INTERNET WERKT NIET TOT SLECHT, 50% VAN DE APPARATUUR KON NIET VERBINDEN! WAARDELOOS SYSTEEM, WAS VORIG JAAR BETER GEREGELD. Wederom, uiterst frustrerend als je telefoon 28 dagen afhankelijk bent van het kopen van mobiele data en het opzetten van een hotspot.

Score voor ICON: 4.5/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Ja